@Ricmar: Succes met je donor, erg lief dat hij nog een keer langskomt! @naliey: Die gyn van jou moeten ze door de plee spoelen, ongevoelige &^$#^^@@%#@! Hoop dat je snel duidelijkheid krijgt lieverd, *KNUFFEL* @wgev: Streep = streep Gefeliciteerd! @surf: Heerlijke foto van je knulletje @Tante: Jemig Gelukkig dat de verzekering alles vergoedt! @Ongi meiden: Balen *Hele dikke knuffel*
Vermoed ik ook. Ok, ik weet dat ik dingen verkeerd heb gedaan. Bijvoorbeeld tijdens een ruzie heb ik hem de schuld gegeven van mijn burnout. En ik weet dat ik dat niet meen. Maar het schoot er zo uit toen ik kwaad was. Hij had ook zo zijn conclusies klaar op dat moment. En ik had me gewoon in moeten houden. Maar dat kon ik niet.
Daar helpt geen superlijm meer tegen... Maar toch beter dat je het zo in één keer afkapt dan tegen wil en dank blijven proberen de relatie te redden. *KNUF!*
Hey Zethu, hey BEG Gaat met mij aardig, wederom licht misselijk. Is dit nu een kwaaltje of zit het tussen mijn oren We wachten af, nog 7 dagen...
Had geen keuze he. Ik weet nog met mijn ex waar ik ook mee heb samengewoond, we leefden langs elkaar heen. Hadden alleen nog maar ruzie. Dat is een situatie die ik niet meer mee wil maken. En als ik nu terugkijk, was dat bij ons ook zo vanaf dat hij te kennen had gegeven dat hij toch niet voor de kids wilde gaan. Er waren dagen bij dat we geen ruzie hadden, maar ik voelde dan zo'n spanning, dat dat ook niet prettig was.
Of je nu een keuze had of niet, het is erg sterk van je hoe je ermee om bent gegaan. Daar kun je gerust trots op wezen Ik duim voor je dat je droomvent snel voorbij komt! *Duimerdeduim*
hihi, bloos! maarre, die droomvent hoeft niet zo snel voorbij te komen, als hij maar voorbij komt. Ik wil eerst hier overheen komen. En dan kijken we verder.
gister veel afscheiding, toen had ik telkens het gevoel dat ik in mijn broek had geplast, maar verder let ik niet op slijm
ik heb niks meer sinds vandaag... wat is dit ingewikkeld. Ik hoop dat het gewoon door het tentavontuur was het was ontzettend koud.... en de termometer was ook ijskoud...