Doei doei Zethu!! Dikke knuf voor de komende dagen! Mocht je er meer nodig hebben, je weet ons te vinden!!
tnx meiden. Morgen iig lekker sporten, ben ik weer ff het huis uit. Vind het alleen altijd onprettig als ik ongi ben.
Ik ook niet echt, zegt niets In juni had ik ook geen kwaaltjes, maar was wel zwanger. Toen testte ik ook pas een paar dagen na NOD posi. @BEG: En ga je ze vaker dragen?
Sweetcandie: niet voor NOD testen hoor! Allemaal marketing gedoe. Hoe eerder je test, hoe groter de kans op maar 1 streepje = nog een testje verkocht.....
hoi hoi, eerste werkdag zit er weer op.mag morgenvroeg om 7.00 weer beginnen, wel vervelend zo laat/vroeg achter elkaar, maar ja, ben ik wel morgenmiddag om 15.00u klaar! dan ga ik samen met vriendje tomaten inmaken, we hebben 3 planten, en megaveel tomaten daarvan, niet normaal meer, daarom gaan we z maar inmaken als basis voor saus en soep!
@yootje: Tasty, tomaten inmaken! Heb ik nou nog nooit gedaan @Nieuws: Geen roze, helaas. Suekes heeft een MK gehad