wat ontzettend naar nieuws van suekes, sterkte meid! tomaten inmaken wordt voor ons ook de eerste keer, dus ben benieuwd!
heb een cherrytomatenplant, die heeft er heel veel aan hangen, moet morgen ook maar even gaan plukken
lekker he, zo'n versre groentjes uit eigen tuin. wij waren aan het denken om ergens zo'n volkstuintje af te huren, we vinden het allebei namelijk erg leuk, maar hebben maar een klein tuintje... ik ben nu slapen, melk is op, en over 6 uurtjes weer opstaan! tot morgenmiddag/avond! truste allemaal. leeuwtje jij een fijne dag gewenst!
had ook aardbeienplanten, maar die deden het niet zo goed en kruiden heb ik ook en een nectarineboom, die heeft vruchten, maar die zijn nog lang niet rijp
ik ben ff samen met me kereltje de honden ronde doen.. Ja ze mogen nu niet meer in de tuin he lol... 2 km lopen tot zo
Hello hello, ben weer terug van de kapper (nou een half uurtje dan want ik moest eerst ff bijlezen) Haartjes zitten weer netjes in de plooi en al het grijs is weer gecamoufleerd!
Ja op dit tijdstip smorgens voor het avond eten om 9 uur en om half 12 dan gaan ze in de bench en morgen vroeg zijn ze weer aan de buurt .. Om half 12 pakken we meestal een kleinere ronde. de rest van de dag de grote rond om het hele dorp heen
BB10, wat leuk dat je grijs haar weer weg is.. en fijn om weer eens naar de kapper dat geeft altijd een heerlijk gevoel. Ik moet ook.. word tijd. Want voor mij is het ook maanden geweest
Ik ben al maanden niet meer geweest... misschien al ene jaar ofzo... Maar heb lang haar, dus valt niet zo op....