NOD augustus 2009

Discussie in 'NOD forum' gestart door bebietje, 29 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    spannend surf
    mijn vriend is er eigenlijk helemaal niet mee bezig haha tis dat we niet veilig vrijen (klinkt wel erg raar)
    Maarja voor mij komen de klus dagen er weer aan :p

2. Laraxx

Laraxx Fanatiek lid

16 jun 2009
    2.218
    419
    83
    hihi mijn vriend is er echt wel mee bezig; die vraagt steeds: "moeten we vanavond nog"? voorheen deden we het niet heel vaak en nu dus om de dag haha.. en hij hoopt dat het "nu eindelijk eens raak is" (zitten in de 2e ronde) de schat
    :p
    Gister nieuwe auto opgehaald (met 5 deuren, denkend aan de toekomst;)) zagen op de heen- en terugweg een ooievaar!!

Hopelijk brengt het geluk...

Fijne avond allemaal!

3. Kubus

Kubus Fanatiek lid

6 jul 2006
    4.212
    0
    0
    Zuid Holland
    @Lara en surf: wat leuk dat jullie mannetjes er zo mee bezig zijn! Die van mij is gewoon heel eerlijk dat hij het eigenlijk doodeng vindt, maar zeker weet dat hij het geweldig vindt als ik zwanger ben. Zeker baby's vind hij heel eng. Mijn schoonzusje is in december bevallen (woont in het buitenland) en zagen mijn nichtje pas voor het eerst toen ze al 3 maanden was. Mijn vriend heeft er 5 dagen over gedaan voordat hij haar vast durfde te houden. Hij is doodsbenauwd dat hij haar breekt hahaha...

4. Nex

Nex Fanatiek lid

5 dec 2006
    1.553
    0
    0
    Gelderland
    :D:D Dat had die van mij ook voor we onze dochter hadden maar als je hem nu soms met haar ziet gooien :p:p

Vandaag weer heel hard gewerkt dus niet de puf om overal op te reageren. Iedereen die nieuw is hoooooiiii en jammer dat jullie weer een ronde verder zijn.

@gevoel zwanger: ik ben daar echt te slecht in, denk dat ik zwanger ben en dan ben ik het niet en de keer dat ik zeker wist dat ik het niet was...... Nog 12?? dagen wachten en dan weet ik het ws wel maar ik vind het wachten echt het vervelendst.
    Mijn mannetje weet ook wanneer ik mijn ei heb en vraagt ook of hij me vandaag nog moet bevruchten hihih

5. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Mijn mannetje vond het ook allemaal erg spannend. Wilde wel graag kindje, maar ook de angst van verandering en hoe om te gaan met zo'n klein hummeltje.
    Ik weet nog dat ie zei: "Wat als ik nou niet van het kindje houd?" Hahaha nou dat duurde echt niet lang! Hij was stapelverliefd. Ook de angst dat hij baby's niks aan zou vinden was ongegrond.

6. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    Hoi Ingeltje,
    Zover het kon wel geklust maar waarschijnlijk helemaal verkeerd, aangezien ik nogal onregelmatig ben. Gelukkig nu aan het tempen dus dan weet ik tenminste wanneer mijn eisprong waarschijnlijk is geweest.

7. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    Welkom nieuwe meiden.

Mijn ventje durft ook geen baby's vast te houden, we zijn al een paar keer op kraamvisite geweest bij collega's van mij.
    En dan wilde hij ze nooit vasthouden hihi.

Oh, mannetje is terug, we gaan even eten.
    Tot zoooooo!

8. Liesben

Liesben Niet meer actief

Hee meiden.

Ik kom me heel voorzichtig hier melden. Ik denk (hoop) mijn NOD op 7 augustus te hebben.
    In April heb ik een MA gehad, gevolgd door een curettage. Hierna is mijn lijf even helemaal van slag geweest. Zie ook mijn banner.
    Maar vandaag volgens mij eisprong! Dat zou betekenen dat mijn lijf weer eens iets goeds doet! Ook al word ik over 2 weken ongesteld, ik ben helemaal blij! Maar nu ga ik toch echt mijn mannetje nog even verleiden :)
    Van de week ook wel geklust, maar dat was zonder bijbedoelingen. Wist ik veel dat er een ei aan zat te komen! Maar gisteren al hoofdpijn, zeurende buikpijn met wat steekjes. En vandaag een tempdip en......eggghite! Dat heb ik dus altijd de dag van (of heel soms de dag voor) eisprong! Jippie!

Hm, dat is stiekum toch een heel verhaal geworden. Ennieweej, 7 augustus is mijn NOD dus ;)

9. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Ha Liesben :D.
    Dus alles weer een beetje op pijl na alle ellende ?
    Daar bent ik blij om

Liefs Tante

10. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    aaah wat mooi liesben, ben blij voor je! en als alles natuurlijk volgens plan gaat, word je helemaal niet ongie de 7e hihi! veel plezier met klussen!

11. Ilona PS

Ilona PS Bekend lid

12 feb 2009
    768
    0
    0
    Zuid Holland
    Ha ladies,

Ook ik kom voorzichting om de hoek kijken bij jullie. Na 2,5 jr en 3 mk'en komt eindelijk mijn eigen cyclus weer op gang :(. Ga er voorzichting vanuit dat 3 aug mijn NOD is. Voor nu chillen op het wachtbankje :D.
    Liesben, dat ziet er goed uit meid ! You go girl !
    gr.I

12. Kubus

Kubus Fanatiek lid

6 jul 2006
    4.212
    0
    0
    Zuid Holland
    @Liesben en Ilona: Welkom! Veel succes deze ronde en hopen dat we elkaar volgende maand niet meer tegen komen op het NOD forum maar in het april 2010 topic!

13. Ilona PS

Ilona PS Bekend lid

12 feb 2009
    768
    0
    0
    Zuid Holland
    Dank je Kubus ! Dat noem ik nog 'es positief :p.
    Zou idd super zijn he. Pffff...wat duurt dat wachten lang...:(

14. Kubus

Kubus Fanatiek lid

6 jul 2006
    4.212
    0
    0
    Zuid Holland
    Kun je wel zeggen ja... en ik snap geen bal van mijn cyclus hahaha

15. Delfino

Delfino Niet meer actief

hey surf!

hoe staat het ervoor?? :p:p:p
    zit je al in w8stand of ben je nog aan de klus?
    wilde je even vertellen dat we zaterdag onze nieuwe huisgenootje gaan ophalen
    een jack russelpup :D:D

16. Ilona PS

Ilona PS Bekend lid

12 feb 2009
    768
    0
    0
    Zuid Holland
    ...uhuhuh...wie wel...ik ben de draad ook nog steeds kwijt :$ Nu heb ik nog niet veel teruggelezen 8) maar ik zie dat je net verlost bent van je spiraal. Is dit dan je 1e of 2e ronde. En 35 is dat je cyclus of leeftijd ;) ?!

17. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    heej!
    ja ik dacht in de wachtstand te zitten, ei dinsdag/woensdag, maar nu had ik vanochtend weer steekjes rechtsonder, dus mssn toch vandaag pas mn ei, ik snap er niets meer van, slijm was al weg... naja, we zien het wel...
    een hondje! wow! wat leuk! maar.... had je daar wel weer zin in? met jullie andere hond had je nooit zin om m uit te laten toch? en straks met 2 kleintjes... maar goed...
    wel heel erg leuk, heb je niet een fotootje??? ben benieuwd! hoe heet ie/ze?

18. Kubus

Kubus Fanatiek lid

6 jul 2006
    4.212
    0
    0
    Zuid Holland
    Spiraal is inderdaad 23 juni verwijderd. Omdat dit vlak voor mijn eisprong gebeurde hebben we de vorige ronde even niet tijdens de vruchtbare dagen geklust omdat ik een beetje bang was dat door het spiraal mijn baarmoederslijmvlies misschien niet helemaal oke zou zijn. Nu dus de eerste ronde.

35 was mijn laatste cyclus, de oefenronde. Beetje apart omdat ik in de 5 jaar met mijn spiraal altijd zeer regelmatig ben geweest met exact 30 dagen. We zien het wel deze maand....

19. mirjam2112

mirjam2112 Niet meer actief

Oh jee.. m'n man is net de deur uit, ik ga 'm even terugroepen ;)

Het afgelopen jaar is hier niet veel geklust, had nog heeeel lang last van m'n knip.. niet per se continue pijn maar meer de angst dat het pijn ging doen, en dan gaat 't ook pijn doen..

Mijn mannetje fantaseert ook mee over hoe het zou zijn met z'n 4en, en hoe we het huis (flat) moeten gaan verbouwen. Hij wil graag dat de baby apart slaapt, dat heeft Demi ook erg goed gedaan die rust en ons zelf ook, maar ja met maar 2 slaapkamers moet je wat.. Dus nu kwam hij met het idee om van de schuifkast (over de hele wand) een soort bedstee te maken. Bedje & commode naast elkaar kan makkelijk !!
    Hij houdt niet m'n ei bij (klinkt dat raar) maar ik stiekem wel ;) Hoeft eigenlijk niet, want de dagen ervoor ben ik niet te houden :D
    Dus dan weet ik genoeg !

Heb ergens gelezen dat de nieuwe clearblue al 4 dagen voor NOD kan testen !! Zou super zijn.. maar zou het ook minder vertrouwen.. Iemand er ervaring mee toevallig?

20. Kubus

Kubus Fanatiek lid

6 jul 2006
    4.212
    0
    0
    Zuid Holland
    Dames ik ga ff lekker badderen en boekie lezen en dan lekker mijn mandje in. Morgen laatste dagje werken en dan is het weer lekker weekend!!! Fijne avond en slaap lekker straks!

Deel Deze Pagina