Hier alles prima hoor! Lekker rustig op kantoor, iedereen is op vakantie of op zakenreis. Ik ga zo eens een lekkere kop koffie scoren...
ey meiden, daar ben ik weer... bij GGZ ging t goed.. ze gaat me opgeven voor een test.. ik moet dus een test afleggen om te bepalen wat mijn "probleem" is, en aan de hand daarvan kunnen ze kijken wat voor hulp ik nodig heb..
@ Goedemorgen ! @ chicken : relatie van Zethu is nu echt def. over en uit... fijne weet ik er ook niet van hoor
Naliey dus dan krijg je in elk geval meer zekerheid dan dat je tot nu toe gehad hebt. Heb je nog een echo gehad? In je onderschrift zie ik twee * dus het was toch een vmk?
daar ga ik wel van uit... maar ik heb geen echo gehad... moest naar GGZ... ga zometeen me verzekering opbellen voor een second opinium... weet alleen niet wat ik moet zeggen
Dag, Jij staat op 22/08 op de lijst. Heb jij niet wat vroeger NOD? WIj lopen ongeveer gelijk denk ik. Voel je al iets xxxxxxxx
't wordt inderdaad tijd. Onzekerheid is doodvermoeiend dat herinner ik me van m'n vorige ronde dikke , dikke knuf meid!
maar meiden ffies een vraagje.. ik heb net op de site van me verzekering gekeken bij second opinium...en daar staat (als ik t goed gelezen heb) dat ik daar geen second opinium kan aanvragen, want dat moet via een arts... heeft iemand ervaring met een second opinium?? Er zijn twee gevallen waarin de Gezondheidslijn u niet kan helpen. De verpleegkundigen kunnen geen vragen beantwoorden over verzekeringen en vergoedingen. Hiervoor kunt u contact opnemen met uw verzekeraar. Ook kunnen zij via de telefoon geen diagnose stellen of second opinion geven. Het is gewoonweg niet mogelijk om via een telefoongesprek met zekerheid vast te stellen welke klacht iemand heeft. Daarvoor zult u altijd persoonlijk contact met een arts nodig hebben. Als u twijfelt of u met een klacht naar uw (huis)arts moet gaan, kunt u wel bellen om die vraag voor te leggen. (of heb ik het berichtje verkeerd begrepen??)
Naliey, Je kunt de verzekering toch gewoon zeggen waar het op staat. En waarom je een second opion wilt. Hoeven zij verder toch geen uitleg voor te hebben.
Pfff ik weet het niet zo goed wanneer NOD is... Cyclus is nu zo dat ik op 22 juni ongi werd en toen op 23 juli weer volgens mijnkalender.net is mijn volgende NOD op de 22e heb een pos. ovu test gehad op vrijdag 7 & zaterdag 8 aug dus ga ervanuit dat ik zaterdag ei heb gehad. Het enige wat ik nu voel is dat mijn borstel licht beurs aan voelen morgen zou mijn innestelling zijn dus ben benieuwd hihi!
Gewoon bellen meis en uitleggen waarom je twijfelt aan deze gyn en wat zij kunnen doen voorje ivm second op.