NOD augustus 2009

Discussie in 'NOD forum' gestart door bebietje, 29 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kris34

Kris34 Niet meer actief

2. Angel79

Angel79 VIP lid

14 jan 2006
    5.090
    0
    0
    Lekker mama zijn
    Limburg
    Morguh allemaal,

Hier nog steeds niet lekker. Fikse hoofdpijn en aan de "waterpoep" (zo noemen de kids dat haha) bleh. Al mijn goede kwaaltjes zullen daar dus wel mee te maken hebben en niet met een posi test achter een paar daagjes:( Ga dus ook maar niet meer hopen, anders krijg ik straks weer zo hard de deksel op mijn neus;)

Hoe is het hier?

Naliey ik zou niks met je ha bespreken, ik zou de assistente bellen en vragen of zij je even een verwijsbrief klaar kan leggen. Als ze vraagt waarom zeg je alleen dat je in overleg met de verzekering naar een andere gun. moet gaan. Vraag verder niets dan alleen hoelaat je hem kunt ophalen.
    Zo zou ik het spelen, je ha hoeft er alleen maar een handtekening onder te zetten en dat kan die assistente best regelen.

3. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    @ Naliey, wie is de huisarts om te beslissen of jij te JONG bent!?! Je bent boven de18 en je bent volwassen! En hij/zij dienen jpu ook als zodanig te behandelen! Laat je niet afschepen.
    En anders zou ik ook een klacht indienen over de ha. BELACHELIJK!!
    Dadelijk ben je net zolang aan het stoeien als tante... En je relatie kan er op deze manier onder leiden. En dan beweert zo iemand dat je te JONG bent?!? Nee, niet accepteren!

4. naliey

naliey VIP lid

25 mei 2008
    6.701
    0
    36
    Vrouw
    Een lieve moeder en vrouw zijn en zo nu en dan tek
    Delft
    om te kijken wat voor hulp ik nodig heb..
    daarin kunnen ze zien wat voor "problemen" ik heb..
    dat is vanwege dat ik al zoveel banen kwijt ben en veel ruzie heb met collega's en mijn familie...
    en dat soort dingen...
    * Angststoornis
    * Identiteitsprobleem
    * Ouder-kind relatieprobleem
    Onduidelijk is nog in hoeverre haar intelligentieniveau hierin een rol speelt...

even een beetje kort samen gevat...

5. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    @ Ha! Kris! hoest?
    Ikke af en toe... hihi

6. Bajou

Bajou Fanatiek lid

10 feb 2009
    4.599
    1
    0
    België
    He dametjes,

Ben een tijdje weg geweest, weekje vankantie genomen en nu erg druk bezig. Ga jammer genoeg geen tijd hebben om mee te kletsen en te lezen, heb een deadline 20 augustus... MAAR ik kom wel even iedereen superveel succes wensen...
    En even zeggen; Tante mars; dikke baalshit. :(

liefs!

ik zet mezelf ff op de lijst!

7. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    naily is er een dag dat je HA niet werkt dan kan je naar de vervangede gaan
    Rimar heb al steken van af me ei tot nu maar heb nu wel me ongiehoofdpijn dus blijf broekloeren

8. Angel79

Angel79 VIP lid

14 jan 2006
    5.090
    0
    0
    Lekker mama zijn
    Limburg
    Muurtje!!!
    Wat een muts zeg bij die echo, is het niet bij iedereen als je een factor weghaalt dat er een verhoogd risico is? Bedoel, misschien begrijp ik het even verkeerd, maar zoals ik het nu begrijpt zou zij dan met allerlei cijfers gaan knoeien om tot een verhoogd risico te komen?? Pff stom mens!!
    Vindt het in ieder geval heel knap lieverd hoe positief jij probeerd te blijven!! Petje af!! maar dat is wel ook het beste denk ik, anders wordt je idd hartstikke gek.
    Ik heb er alle vertrouwen in dat de vr.p. de 25ste prima zal gaan en dat kiezelsteentje helemaal in orde is!! Vertrouw op je eigen gevoel erbij, dat zegt vele malen meer dan zo'n muts met een echoapparaat;)
    Dikke knuffel meis!!!xxx

9. naliey

naliey VIP lid

25 mei 2008
    6.701
    0
    36
    Vrouw
    Delft
    ik had al eens een klacht ingedient (ook via me verzekering) over de HA...maar ze kunnen me daarmee niet helpen zeiden ze, want ik moest zelf een andere HA zoeken...

10. naliey

naliey VIP lid

25 mei 2008
    6.701
    0
    36
    Vrouw
    Delft
    ik zal de HA wel even bellen (tenminste de assistente) en dan om een verwijzing vragen...
    dus dan moet ik zeggen van dat ik een verwijzing wil voor een andere gyn??

11. Kris34

Kris34 Niet meer actief

Muur: wat heb ik toch met je te doen!! Wij hopen hier allemaal het allerbeste voor jullie!!

paar vraagjes: Waarom vruchtwaterpunctie en geen vlokkentest? Verhoogde risico op wat?

12. Arka

Arka Fanatiek lid

2 feb 2007
    3.132
    0
    0
    Dikke knuffel Muurtje. En ze mochten wel eens langer blijven stilstaan bij het neusje om goed te kijken.
    Zo wisten wij ook dat alles ok was bij ons dochter!

13. Kris34

Kris34 Niet meer actief

Duidelijk. Denk je dat je cyclus problemen samenhangen met het feit dat je met jezelf in de knoop zit? Gaan ze daar nog naar kijken of is dat een andere afdeling van het medische circuit?

14. Angel79

Angel79 VIP lid

14 jan 2006
    5.090
    0
    0
    Lekker mama zijn
    Limburg
    En het kan niet zijn dat ze hierdoor bij jou alles nog een beetje uitstellen? Dit zijn overigens problemen waardoor je idd wel ook je ei kunt uitstellen, dus dat je niet meer uit jezelf ongi wordt door de stress van bovenstaande problematiek.
    Maar goed als dat zo zou zijn vind ik dat ze daar eerlijk in moeten zijn en niet beginnen te lullen over te jong. Maar dat is koffiedik kijken natuurlijk, maar misschien zou het wel een reden kunnen zijn dat je ha/gyn misschien zoiets heeft van dat je eerst zelf sterk moet zijn, je problemen de kop moet kunnen bieden voordat je ook nog eens zorg moet dragen over een kindje.

Bedoel het niet kwaad he meis, denk gewoon even met je mee:D

15. naliey

naliey VIP lid

25 mei 2008
    6.701
    0
    36
    Vrouw
    Delft
    heb er eigenlijk nog niet over naged8 dat dat zou kunnen..
    zodra ik weer naar een gyn moet zal ik t erover hebben..

16. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Angel,
    JIJ LIEF!
    En ja, ik hoop het ook dat de n.a.v. de 25e een goede uitslag zal komen. En ik ben niet altijd zo positief hoor... zondag. Janken.... en ik heb er ook nare dromen van... slaap slecht... Vannacht een meisje met down in mijn armen...

Mevrouw van de echo... ach, ik heb geen zin om mij er druk over te maken... het fijt is dat mijn bloeduitslag niet goed was/is. Dat mijn leeftijd mee speelt en mijn overgewicht en dat zij dus geen neusbotje hebben gezien... Laat ook maar. Ik laat nu gewoon die vruchtwaterp doen. Dan weet ik het in ieder geval 100% zeker.

Ik praat tegen mijn kleintje en aai vaak over mijn buik.
    Ik heb een wimper weg geblazen en een wens gedaan... en ik heb een ooievaar zien vliegen... en ik hoop mij wezenloos. Met alle vrienden en familieleden die het weten...

@ Iedereen die mij berichtjes heeft gestuurd! Dank jullie wel. Ik waardeer de steun en lieve knuffels. Helpt heel erg! DANK JULLIE!!!

17. naliey

naliey VIP lid

25 mei 2008
    6.701
    0
    36
    Vrouw
    Delft
    ik denk niet dat ze daarom willen wachten want ik heb nog niet zo lang hulp bij GGZ...ben er net 3 of 4 x geweest...

18. naliey

naliey VIP lid

25 mei 2008
    6.701
    0
    36
    Vrouw
    Delft
    maar als ik zo de HA bel...en de assistente zegt dan dat ik een afspraak moet maken met de HA, wat moet ik dan doen/zeggen??

19. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    @ Arka... helaas... flits echo... ik heb t gezien... die mevrouw niet... bloedwaarde bij mij niet goed... dus... toch vruchtwaterp.

@ Kris, door die echo mevr van de vkpraktijk (2x nekpl meting verzet...)... kom ik niet meer in aanmerking voor een vlokkentest, te laat in de zw. De enige mogelijkheid is een vruchtwp. die trouwens minder kans op een mk geeft...

20. Kris34

Kris34 Niet meer actief

Muur: duidelijk!
    Moet je trouwens bij die ene VK blijven of ga je switchen?

Deel Deze Pagina