Aangeven dat je geen afspraak nodig hebt, alleen een verwijsbrief en dat daar geen afspraak voor nodig is
Wha... ga huilen gewoon omdat jullie zo LIEF zijn!!! Ik zal jullie hoe dan ook op de hoogte brengen over alles. Misschien niet dezelfde dag... maar ik doe het wel! En ja, kris ik wil weten wat het wordt. (we hopen op een meisje... hihi) Het is toch een verrassing of het nu halverwege is of aan het eind. Maar dan kan ik tenminste gerichter inkopen gaan doen... En andere evt ook. hihi
Weet je.... ik vind het naar om te zeggen... Maar we zouden de uitslag krijgen in de week dat we 1 jaar getrouwd zijn... Ik hoop echt zo op GOED nieuws... Vind het zo dood eng... Ben zo bang dat als het nieuws niet zo goed is... ik zo'n bijsmaak krijg aan onze trouwdag... Nou, Moeten we gewoon niet laten gebeuren!
AARRRRRRRRGGGGGGHHHHHHH heb de HA gebeld...en de assistente bleef volhouden dat ik eerst een gesprek moet hebben met de HA omdat ze anders geen verwijsbrief kan maken.. en ik bleef vragen of dat echt niet kan omdat ik het echt nodig heb... waarom doen ze er altijd zo moeilijk over pff...
Muur: tuurlijk krijg jij positief nieuws op je trouwdag! (en misschien kunnen ze je dan ook al vertellen ofdat het een kiezelsteeninnetje gaat worden of een baksteen)
wHAAAA: mijn trouwdag komt er ook al aan. Thanks Muur voor de reminder! Als je dat nu elk jaar even doet, zit ik goed!
Muurtje ik vind je zo ontzettend sterk en tuurlijk zijn er tranen, dat mag toch zeker ook!! En wat je dromen betreft, dat is natuurlijk toch ook een beetje je angst. Ik weet niet of je er iets aan hebt, maar een meisje dat ik ken (zij was toen 22 geloof ik) beviel van haar zoontje. Dokters vlogen meteen in de stress toen haar mannetje werd geboren, want ook hij had Down. Als je die 2 ziet samen, zo prachtig!! -=] mijn.peutersite.nl [=- (niet op kijken als je er nu nog niet mee geconfronteerd wil worden!!!) Maar nogmaals jullie kindje gaat jullie leven verrijken en uit de punctie zal straks blijken dat het vast hartstikke gezond is, de duimen blijven draaien!!!
Naliey: Je kunt ook gewoon de confrontatie met de HA aangaan. Jij sterke vrouw laat je toch niet afschepen? Laat hem je nu maar eens vertellen wat de echte reden is van zijn wazige gedoe!
Dank jullie wel allemaal! Ik moet trouwens afsluiten. Mijn moeder is in aantocht... en ik heb me nog niet eens gedoucht... hihi Dag lieverds! Tot snel!