NOD augustus 2009

Discussie in 'NOD forum' gestart door bebietje, 29 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

hihihihi ;)

2. Arka

Arka Fanatiek lid

2 feb 2007
    3.132
    0
    0
    ik vraag me soms af hoe mensen het klaarspelen financieel als je minder werkt of één van beide zelfs thuis blijft.
    Ik werk 39 uur per week. En geef natuurlijk ook wat geld uit aan opvang, zo'n 300 à 400 per maand

3. naliey

naliey VIP lid

25 mei 2008
    6.701
    0
    36
    Vrouw
    Een lieve moeder en vrouw zijn en zo nu en dan tek
    Delft
    maar moet je het dan voor betalen?? of hoe zit dat met betalingen??

4. Arka

Arka Fanatiek lid

2 feb 2007
    3.132
    0
    0
    is dat een vraag voor mij naliey?

5. naliey

naliey VIP lid

25 mei 2008
    6.701
    0
    36
    Vrouw
    Delft
    ik zit nu bijna 6 maanden thuis...we redden het nu net aan..
    maar ik ben druk opzoek naar ander werk..
    alleen het schiet niet echt op..
    vandaar dat ik dus ook bijbaantjes wil gaan doen zodat we meer geld binnen krijgen...
    als we straks een koophuis hebben betalen we nog altijd minder dan we nu betalen... dus dan redden we het heel makkelijk ;)

6. naliey

naliey VIP lid

25 mei 2008
    6.701
    0
    36
    Vrouw
    Delft
    nee voor chan

edit: je bedoelt toch die over betalingen??

7. Rosado

Rosado Niet meer actief

Zo, mijn nagels zijn weer mooi, heb al een was opgevouwen, een was erin gedaan en het bed afgehaald en heb net ff lekker 2 boterhammen met ei met ham en kaas naar binnengewerkt. Nu nog ff mijn kopje thee opdrinken en dan weer ff verder in huis. Moet eigenlijk ook nog naar de stad, maar het is zulk slecht weer dat ik er weinig zin in heb.

Heb verder niet alles bijgelezen hoor. Waren er eigenlijk nog testers vandaag?

8. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    thuiswerk lijkt mij ook wel wat als er een kindje is... alleen vraag ik me ook af of het dan wel redelijk overeen komt met het inkomen voor een andere parttime job..
    ik vraag me ook wel eens af hoe andere het allemaal rondbreien hoor...
    nu komen wel rond maar sparen haast niet omdat we altijd het geld lekker laten rollen en veel dingen gewoon kopen zonder er bij na te denken.. dat zal dan anders zijn denk ik...

9. chantal1984

Ik zorg altijd dat de klant bij mij eerst betaald en dan pas ga ik bestellen, bij kennissen of vrienden oid doe ik dit niet daar schiet ik het voor voor ...

Je kan betalingen alleen via ideal doen of betalen aan de koerier of ophalen ergens in sleen ..

10. chantal1984

Het is dat ik nu met dat parfum gedoe bezig ben en dus gewoon een klein inkomen hebt anders lukt het ons ook niet hoor om op 1 salaris te leven .. nou j het lukt wel maar we houden niet veel over ofzo..

Ik moet zeggen dat manlief hier aardig verdiend dus we hebben wel wat adem vrijheid maar door mijn thuiswerk verdienen we toch nog wat extra's waardoor we weer een beetje kunnen sparen ..

11. Kris34

Kris34 Niet meer actief

Wij hebben allebei een drukke baan en ik weet nu nog niet hoe we het gaan doen mochten wij kinderen krijgen. Mocht het zover zijn dan ga ik (denk ik) een dagje minder werken.

12. Kris34

Kris34 Niet meer actief

Wij hebben nu dat we het huis in NL verkocht hebben ook weer genoeg ruimte om te sparen. Je weet wat ze zeggen he: een kind kost je een porsche...

13. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ werk/financieel: Mijn man en ik redden het nu makkelijk met geld. Ik ben van 5 dagen werken naar 4 gegaan en dat kost met netto maar € 125,--. Als we straks een kindje hebben blijf ik denk ik 4 dagen werken en mijn man wil dan ook 4 dagen gaan werken. Als we dan wat minder met ons geld smijten moet het volgens mij makkelijk lukken. Maar van 1 salaris kunnen wij niet rondkomen hoor. Onze vaste lasten zijn meer dan mijn mans netto salaris.

14. Arka

Arka Fanatiek lid

2 feb 2007
    3.132
    0
    0
    moeilijke discussie altijd hé werk en gezin combineren...

15. Rosado

Rosado Niet meer actief

Nou dat zal ik maar niet tegen mijn man zeggen dan wil ie gelijk geen kinderen meer, haha. (nee hoor grapje :D hij wil liever kinderen dan een porsche)

16. Kris34

Kris34 Niet meer actief

Ik wil beide!!

17. Rosado

Rosado Niet meer actief

Ik zou persoonlijk niet willen stoppen met werken en zou graag 4 dagen willen blijven werken. Maar dat wil ik alleen als mijn man ook 1 dag minder gaat werken. En hij werkt in de autobranche en daar is niet echt "normaal" (tja wat is normaal??) dat een man 1 dag thuis bljft voor de kinderen. Dus ik denk dat ie daar nog wel een strijd om zal moeten gaan voeren.

18. Rosado

Rosado Niet meer actief

Haha, me too!! Alhoewel ik dan liever een Ford Mustang Cabrio heb.

19. Kris34

Kris34 Niet meer actief

Mijn man en een dagje minder werken..... die strijd zou ik ook wel eens willen gaan. hahahahaha.
    Manlief werkt ontzettend veel op dit moment. Prima voor nu, maar maak me wel eens zorgen over het toekomst beeld...

20. Kris34

Kris34 Niet meer actief

gotta be kidding!!???!!!

Mijn baas heeft een porsche cabrio: zo'n lekker ding! (die auto dan he;))

Deel Deze Pagina