Kan me voorstellen dat je daar wel eens druk om maakt. Je wilt toch ook niet dat ie de man wordt die op zondag het vlees komt snijden. Mijn man heeft vanaf het begin gezegd dat ie een dag minder wil gaan werken, bij ons is het waarschijnlijk dat zijn werkgever daar niet echt flexibel in zou zijn.
het is hier gezellig druk trouwens vandaag! goh een porsche .... nee hoor geef mij maar een praktische auto
Nee geen grapje. Een hagelnieuwe Ford Mustang Cabrio is echt the bomb. Een ex-collega van mij heeft er 1 en het geluid wat die motor maakt. Man, daar word je zowat opgewonden van. Echt zo'n vette bak is dat.
Ik hoor mijn baas ook altijd in de verte al aankomen. Eigenlijk heel aso, maaaaar zooo gaaaaf!! Ik begrijp dat opgewonden gevoel wel hoor!
Mijn man zei pas nog tegen me: "Jij houd wel van mooie, snelle wagens hè?!" Ja, zeg ik, bij een mooie vrouw hoort nu eenmaal een mooie wagen. Hahaha
Is het bij jullie ook zo'n rotweer? Hier regent het tot nu toe de hele dag. Ik hoef gelukkig nergens heen vandaag, lekker met de laptop op de bank.
hier werken wij allebei in de zorg als verpleegkundigen, mijn man werkt alleen maar nachtdiensten 12 in de maand. hij werkt er 6 is dan 8 dagen thuis en dan weer 6 werken 8 dagen thuis, zo gaat dat iedere maand door, en ik werk al oproepkracht wanneer mijn man dan thuis is! en zo is er altijd 1 van ons thuis voor onze zoon ruben! ik werk gem, 16uur per week ongeveer, en dat is voor ons hier goed te doen
Hier is het ook but-weer. Het is nu eindelijk ff droog. Hopen dat het zo blijft want ik moet zo nog ff de stad in.
ja dat is ook echt heel leuk hoor kris, en als mijn man nachtdienst heeft staat hij rond 2 uur op, en hebben we ook nog de rest van de dag met z'n 3tjes! ja we vinden het heerlijk dat we het zo kunnen doen