Ik sta midden in de huiskamer te strijken en tv te kijken. Ik mag van mezelf om de 3 kledingstukken ff op f5 komen duwen hihi.
hahahah wat zijn wij erg ... hihihihi .. Ik kijk nu College Road Trip met die Martin Lawrence hahahahah .. ik word echt melig van die film ... CHANTAL JE GAAT NU WAT DOEN !! nee Chantal ik wil nog even op de bank blijven hangen SPREEK IK CHINEES ?? JE GAAT NU NAAR DIE KAST, PAKT DIE STOFZUIGER EN GAAT DE KAMER OPRUIMEN. aaaa nog heel even aub, nog een ietsiepietsie beetje OKE NOG TIEN MINUTEN MAAR DAARNA GA JE HET ECHT DOEN oke beloofd ....
sorry dat ik maar af en toe reageer maar zit op het werk.. @ arka : ik heb ook van die rare rugpijnen ( heel weeig ) en af en toe een steekje in mijn schede....
ja meid, wij gaan elkaar deze ronde de hele tijd kunnen ophitsen met onze kwaaltjes en dan gaan we lekker samen naar 't bevallingsforum hé
Arka ik heb in feb een miskraam die een beetje met complicaties verliep Het hormoon wou niet uit me lichaam en ze konden niks vinden dus deed de gyn een kijk operatie waarbij er een addertje ging lekker dus moest ik 27 uur na me eerste operatie weer de ok op. 6 dagen ziekenhuis gelegen en 6 weken thuis gezeten. en nog steeg het hormoon . eindeijk kwam het eruit maar bleef vloeien dus met primolout dat proberen te stoppen werkte niet maar werd wel weer ongie en toen was alles ineens normaal. Dus moet nu voor controle om te kijken of me eitjes weer komen.
geeft toch niet daar is het hier toch voor lekker kletsen iemand vraagt iets ik geef antwoord en jij mag lekker kletsen hoor .
ik hou maar hoofdpijn maarja durf ff niks te nemen tot ik echt ongie ben dalijk ben ik stiekem wel zwanger
haha ik zit ook met me broek open... alleen bij mij is t doordat ik pijn in me buik heb, en een broek drukt er nog zo lekker tegen aan dan he...
Ja het was ff heftig allemaal en ook omdat me schoonzus toen wel zwanger was ondertussen heeft ze nu een zoontje . en dat is soms ff moeilijk