Dus dat komt helemaal zwaar op je dag als je geklust had had je nu dus een grote kans op een zwangerschap gehad. Balen meis dat het zo rot gaat. Denk je dat je alles op regel hebt gebeurd er weer iets. Kan werken of school je niet afleiden? Huis poesten? Of idd een stuk wandelen helpt vaak maar als je het huis niet uit durft word dat ook moeilijk.
haha nee dank je... heb zelf echt een hekel aan strijken.. huishouden vind ik zoiezo niet leuk, maar strijken bweghh... ik heb al een aantal x gehad (doordat het niet lukte) dat ik de wasgoed of de strijkbout op de grond gooide... zo erg vind ik t dus haha... stoffen stofzuigen en dweilen vind ik wel leuk (tenminste niet leuk maar gewoon niet erg om te doen)
strijken doe ik neit alleen als ik het aan moet lol en heb wel alles weer netjes opgevouwen en 2 zakken weggegooid dus ook mijn kast is netjes en heb weer al me sokken tot paren gemaakt Zethu misschien toch iets ondernemen anders zak je dalijk helemaal in een depressie . Tis moeilijk ik weet het Enne nu is het ff cruw maar je weet iig wel waar je aan toe bent als je dalijk wel een lieve man met kinderwens tegenkomt .
Strijken doe ik bijna niet. Gelukkig hebben wij veel strijkvrije kleiding stukken en loopt mijn vriend bijna altijd in zijn werkkleding en haat hij overhemden. Alleen in de zomer strijk ik linnenbroeken en sommige rokjes/jurkjes. Maar goed nat uithangen buiten helpt ook vaak.
Hallo dames, ik kom hier nog even om het hoekje kijken. Het is op NOD september nogal heel erg rustig, veelste stil. Hoe is het hier??
Hey dames, Kom toch nog even spieken... Zag geen zwangeren erbij op de lijst, jammer.... Heb niet alles bijgelezen, heeft iemand een samenvatting voor me of is er niets bijzonders gebeurd? Al iets van Muur gehoord?
@ naliey: strijken vind ik het meest rottige klusje in huis. Succes ermee. @ suzan: de kans was idd groot geweest dat ik zwanger was geweest als ik geklust had. Helaas wilde hij toen al niet meer. @ melanina: ik weet dat ik dingen moet ondernemen, maar ik durf nu gewoon niet. Ik ben wel aan het kijken of ik nog ergens kan solliciteren. Ik kan me er alleen niet aan toezetten om een brief te gaan schrijven.
Haha niets bijzonders dus... Nou ik ga er nu vandoor. Ff paps ophalen en dan richting A'dam om eerst ff wat te eten en daarna AAAANVALLUUUUHHHHH Tot morgen!
Oh balen zeg dat ze zo moet afwachten steeds... Muurtje als je dit leest; petje af voor jou meid, je bent echt heel sterk! Hoop zo dat alles goed is! Dikke knuffel voor jou!
Kubus heb je het verhaal van Muurtje nog gelezen wat ik voor je heb opgezocht??? EDIT: gelezen dus ondertussen dat ik aan het typen was Zethu: jammer meis. Ga anders eerst ergens vrijwilligers werk doen ben je er in elk geval even uit. Kun je rustig om je heen kijken wat je zou willen doen
Hay ben ik weer, had een dinnetje op visite. Gezellie maar nu ligt de was er nog steeds. Maar gauw nog wat weg strijken. Kijkt Naliey lief aan of zij het wil doen knipper knipper????
Zethu en wat deed je dan?? Dames hier even een vraagje: heb sinds mijn laatste mensturatie allemaal "pukkeltjes" boven mijn borsten en tussen mijn schouderbladen. Allemaal bultjes net of je zonne allergie hebt zeg maar. Een beetje blaasjes, pukkeltjes achtig. Ze zitten ook op mijn voorhoofd Nu hebben we ook niet echt gezond gegeten op vak. maar drink nu al een dag of 3 heel veel water. Heb al gescrubd maar niks helpt. Wie heeft een tip. Heb er echt nog nooit last van gehad.
heb mijn opleiding voor het ziekenhuislab gehad. Maar heb jarenlang als onderzoeksassistente gewerkt. Ik zou graag poli-assistente of op het priklab willen werken Edit: weet trouwens geen oplossing voor je bultjes. HA mss?
@ susan27: Heb je veel varkensvlees gegeten? Daar krijg ik nl uitslag/pukkels van als ik dat te veel eet. En als ik ook nog ongesteld wordt, of moet worden gecombineerd met de maandelijkse hormonen ben ik helemaal een pukkelplaneet. Ik probeer dat meestal te ontwijken als dat kan. @ BB10: ik heb je een pbtje gestuurd