hoi hoi! @wgev : balen meis! ja de KV zijn niet helemaal te vertrouwen idd... heb ik ook een keer gehad.... @ zethu : hoop dat je snel een leuke job vind meid!
Goedeavond dames.. Weer een volle werkdag erop zitten. En ben me nog steeds ernorm misselijk. Borsten zijn nu zo gevoelig, maar geen krampen.. pff.. wil wachten tot zaterdag of zondag als ik dan niet ongi ben (voel niet alsof ik ongi wordt vrijdag). Hoe is het verder?? Ik ga even naar mijn paard.. ben er straks weer..
@ strijken : jammer naliey dat je het niet voor me wilt doen.... ach zoveel strijk ik ook niet hoor... rotklus... alleen als het blouses zijn dan strijk ik en anders niet echt...
zo ben ik ook weer eten is in me maag vaat in de afwasmachine en bedje is ook weer fris en fruitig kan nu weer lekker bijlezen over alle gekmaakende kwaaltjes en strijken en het rot weer Hier nu droog maar warm eerder benauwd blegh hahah
Zo, alles weer bijgelezen. Jullie hebben weer lekker doorgekletst vanmiddag. Hier is het eindelijk droog. Wat een but-weer vandaag zeg. Ben uiteindelijk niet meer naar de stad geweest. Ben wel even langs mijn oma geweest, die heeft vorige week een hartoperatie gehad en is nu aan het herstellen in een verzorgingstehuis. Ze woont nog helemaal zelfstandig (86 jaar is ze!!), dus dit vond ze echt helemaal niets, haha.
Op 86 jaar nog zo'n operatie? Jee Petje af. Mijn oma (ook 86) heeft een jaar of 7/8 geleden 4 omleidingen gehad. Toen twijfelden ze al of ze dat zou redden.
Ja mijn oma heeft een driedubbele bypass gehad. Een behoorlijk heftige operatie. Ze was ook hartstikke moe nu. Ze is misschien al wel 86, maar kan soms best een haaibaai zijn hoor. Haha, vaak kan ik er wel om lachen, vooral als ze er dan ook nog zo onschuldig bij doet. Jaja, denk ik dan, doe maar lekker onschuldig, maar ondertussen....
pfff, probeer steeds bij te lezen in de reclames (heb zo mijn vaste programma's op tv in de vakantie), maar ik redt het niet hahaha jullie kletsen zoveel en ik lees niet zo heeeeeeeeel snel... Ging vanmiddag over werken... ik werk nu full-time, maar wil 3 dagen gaan werken. We geven wel zoveel uit dat we beide full-time moeten werken, dus dat moet minder worden (sparen doen we ook, maar dat lukt dan niet meer)... Ik las over een koophuis en minder kosten... De hypotheek is vaak wel iets lager, maar we moeten verplicht een levensverzekering hebben (60%), is 200 in de maand en de waterschapbelastingen en andere dingen zijn duurder omdat je een eigen huis hebt... Als de cv ketel kapot gaat of de wc pot hahaha, dan moet je dat zelf kopen en anders kan je de woningbouw aanspreken... zijn wel dingen waar je rekening mee moet houden met een eigen huis kopen ipv huren.