ja een eigen huis hebben vind ik ook echt duur. en 't schijnt in Nederland nog duurder te zijn dan in Beligie!
heb toch maar wel wat ingenomen want een paracetemolletje kan niet echt kwaad en denk ook niet echt dat ik zwanger ben .
Zo dames daar ben ik weer eventjes. BB10 dank je wel voor je pendel. Ik vind het wel raar dat ik bij de 1 twijfelpendels krijg met oa 1 x een tweeling en bij jou ook een tweeling. Wie weet, dan zijn we in 1 x klaar hihi
Je hebt ook andere hypotheken met andere levensverzekeringsconstructies hoor. Laat je goed voorlichten en ga zeker niet met de eerste de beste in zee. En laat je ook geen mooi weer plaatje voorrekenen met netto bedragen, je betaald tenslotte iedere maand de bruto bedragen. En al die andere kosten kun je zo op een rijtje zetten en als je dan nog een redelijk bedrag overhoudt voor je boodschappen, kleding, etc. etc. dan kun je met redelijke zekerheid zeggen dat het kan. Tip: neem wel een hypotheek met NHG, mocht er dan iets gebeuren qua werk, ontslag oid dan willen ze sneller helpen met een tijdelijke versoepeling van je maandlasten zodat je de tijd krijgt om een andere baan te zoeken bijv.
hee meiden, ik heb jullie hulp nodig!! ik maak me zorgen: ik voelde me gister en vandaag helemaal niet zwanger meer, dus heb vanochtend nog een keertje getest... nu is de streep helemaal niet dikker geworden... Ben bang dat het toch weer fout gaat... Willen jullie met me meekijken op mn foto's?? Zal ze hieronder posten... Dankjulliewel!
Ja weet ik, we hebben ook nhg.. En we wilden graag een hypotheek waarbij we ook een deel aflossen (niet dat we over 30 jaar alleen de rente hebben betaald). Een vriend van de familie doet onze hypotheek en die heeft 2 dagen (in totaal) alles uit zitten leggen en verteld wat de mogelijkheden zijn. Hij vertelde ook waar hij het meeste op verdiend, maar dat was dus niet de hypotheek die wij hebben genomen.. Als ik ergens voor ga, dan zoek ik ook alles uit (ook met de bruiloft en huis kopen en nu zwanger worden ) Inmiddels hebben we alweer 2 jaar dat huis, maar valt me toch steeds tegen welke kosten we hebben.. en dat terwijl we voor nog veel meer hadden kunnen kopen (maar dan had ik niet minder kunnen gaan werken denk ik)
Ik ben geen hypotheekadviseur, maar heb er al wel verschillende het harnas ingejaagd omdat ik nogal een specifieke en assertieve mening heb hierover die ik niet onder stoelen of banken steek. Ik gebruik de insteek van ik gun jou onze hypotheek ipv dat zij ons de hypotheek verstrekken. En als basis begin ik met wat ik per maand aan vaste lasten uitgeef, wat mijn inkomsten zijn, wat ik voor onvoorziene zaken over wil houden, en het geld wat er dan nog overblijft, dat mag dan besteed worden aan een hypotheek. Zo zet ik die mensen dan aan het werk, van dat is het bedrag van onze beide inkomens die per maand beschikbaar gesteld wordt door ons voor een hypotheek, dat huis vinden we leuk, kost zoveel en nu moet jij voor ons een constructie gaan bedenken incl. dus de dekking voor levensverzekering als dit verplicht erbij moet, om dit te realiseren. Lukt het meneer de hypotheekadviseur niet, dan ga ik bij een ander informeren. Het klinkt misschien wel heel erg kattig maar zo weet men gelijk waar ze aan toe zijn. Ik sta ook bij onze huidige adviseur te boek als een pietje precies die overal copietjes van gemaakt wil hebben voor onze eigen administratie. Alles wat door ons ingevuld en/of ondertekend wordt/is daar heb ik een copie van. Zo blijft het voor mij helder een duidelijk. Als we ergens voor gekozen hebben dan kan ik 9 van de 10 zeggen het hoe en waarom we tot die keuze gekomen zijn. Dit geeft mij/ons veel rust.
Wij hebben ook een hypotheek en houden gelukkig ook genoeg geld over voor leuke dingen. Wij hebben met de hypotheek afsluiten ook gezegd op een heel salaris van mijn vriend en drie dagen werken van mij kopen we dit huis en niet op twee volle salarissen want dan zou ik nooit minder kunnen gaan werken. Gelukkig hebben we nu genoeg geld over voor leuke dingen omdat we beid efulltime werken en is er dus ruimte genoeg om te sparen
Surf waar blijven je foto's of staan ze in je profiel? EDIT: ze staan er inmiddels Maar moet een test altijd donker worden dan na een aantal dagen/weken. Niet te veel stressen he is niet goed voor het kindje. Wanneer moet je naar de VK dan of kan dat pas in Nederland weer?
Ziet er nog steeds super zwanger uit hoor meid ik zie geen verschil. Nog steeds een dikke tweede streep volgens mij.
@ Surf: de laatste test ziet er toch ook nog super uit!! Misschien had je de laatste keer net wat meer gedronken dan de eerste keer. Ik denk dat je je geen zorgen hoeft te maken hoor. Nu ik nog eens goed kijk zie ik eigenlijk geen verschil hoor tussen je 2 testen.
maar hij moet toch donkerder worden en dat is ie niet, bij mn vorige zwangerschappen werden ze bij 5 weken donkerder dan de controlestreep...
Volgens mij hoeft de test niet donkerder te worden hoor. Ik heb van wel meer meiden hier op zp gelezen dat de test niet donkerder werd en die überhaupt niet zo'n donkere test hebben gehad. Ik zou me echt geen zorgen maken meisje. Dikke knuffel!