lekker doen sweetcandie! kan toch geen kwaad! (haha, ik ben geen goede nod-politie...) welterusten voor degene die gaan slapen... oow werd gebeld door mn schoonouders...
ik zit te skypen met een hoogzwangere vriendin van me die heel graag wil bevallen...dus ik zeg dat ze moet gaan sexen...wil ze niet meer.....
heee heitje! heb je het lekker gehad??? en morgen een heel ontspannen ei denk ik door de vakantie, dat moet goed gaan!
Pas maar op, daar komen ze al aan. TAAAAAAAAAAATUUUUUUUUUUUU TAAAAAAAAAAAAATUUUUUUUUUUUUU Bekijk bijlage 9343
ze moet ananashart eten en over hobbelige weggetjes rijden (heb ik ook gedaan en 's avonds begon de bevalling, toevallig of niet?? geen idee)
Hey skat!! Jeuj leuk dat je er bent!! Moet weer ff inkomen hier hoor, haha zit nog in vakantiesferen!! We hebben het rustig aan gedaan op vakantie, bijna elke dag naar het strand en lekker op een luchtbedje in het water rondgedobberd of met de golven meegesurft! Verder zijn we nog naar een waterpark geweest met vette glijbanen waar je op zo'n luchtband vanaf moest, en naar een oud schiereiland, én we hebben ge-parasailed! Coolie! Auwiedepauwie, deed wel zeer aan mn kont die riemen! Maar het uitzicht was wel mooi! We hadden echt een supergroot appartement, zo'n 80 m² Echt niet normaal!!!! En alles supermooi en netjes!! Niet alleen het appartement, alles! Dus meiden, hier een tip: ga op vakantie naar Bulgarije!! Goedkoop ook niet normaal, ben los gegaan op de cocktails en de rosé (fjiew ik moet weer afkicken hier) En ben ook lekker poepiebruin! Wel een beetje zonne-uitslag maar dat nemen we voor lief!! O ja en 6x gesext!! Best een goeie score toch voor een weekje vakantie waar al 2 dagen vanaf gingen vanwege het vliegen En jij zit al bijna op je NOD! Woehhiee spannend! Angel en Leeuw ook zeker bijna op NOD?? Ik moet het maar ff rustig gaan bekijken allemaal hier, haha! Ik heb jullie gemist trouwens!! Denk dat ik er tegen mister Heitje wel 10x over begonnen ben, dingen die ik heb 'meegemaakt' op ZP, haha! O en net een bijna posi ovu test! Maar gister en eergister ook al een streep erop? Tempen had trouwens geen zin, temp lag veel hoger daar, komt door de warmte denk ik! Oeps beetje lang verhaal geworden maar nu weten jullie dus dat we echt een te gekke vakantie hebben gehad 8)8)
Oh klinkt echt heerlijk. Ik wil ook weer op vakantie!! Zat je in zo'n all-inn resort? Ik zit bijna op mijn NOD inderdaad. Denk dat ik zaterdag ga testen. Heb 's avonds een etentje en wil wel graag weten of ik een roseetje kan drinken.
Heitjes fijn dat je vakantie zo geweldig was! Zo kun je goed uitgerust een mooi ei produceren! Hopelijk heeft het het gewenste effect!
leuk heitje!!!heb het al eens vaker gehoord dat bulgarije heel leuk is, nou misschien ook maar eens een gokje wagen!ahahah maar je vakantie klinkt inderdaad echt geweldig
BB10: ging jijniet vroeg naar bed (of was dat weer iemand anders???) Jij ging de was opruimen he? Alles gelukt?