Allemaal een april beeb! @Fem: Dat kan een ovulatiebloeding wezen, dat hoor je vaker. We duimen verder
Hey meiden! Zo zoetjes aan verhuizen jullie hierheen zie ik?! Ik hoop dat ik me hier niet hoef te melden over een paar dagen! Meekletsen kan natuurlijk altijd
Goed bezig Beg! Hoe kan het dat ook zie wanneer jij klus, haha! Bij mij zie je dat niet als je op mijn link klikt toch?
Sharing, Home page setup, dan halverwege de blz privacy. publish intercourse data. Gelukkig dat dit anoniem is, anders weten er meer hoe vaak en wanneer ik het doe hihi
heitje het wordt nu echt spanennd voor je he meis! beg: lekker aan de klus, goed zo, dit eitje krijgt geeeeeen kans om te ontsnappen!
Hey Surf, Nee klopt! Ga nu bij elke dip gewoon klussen, vanochtend nog een dip gehad. Dus vanavond klussen we weer (soms ook wel in de ochtend, maar we willen zo weg, dus dat gaat hem niet worden hihi)
Mijn temp stijgt helaas niet... Gekke is wel dat ik gisteren van die dikke wittige afscheiding had (sorry, te veel details waarschijnlijk),meestal een teken dat ei geweest is. Maar vannacht plots weervruchtbaar slijm? Nou ja, ik zie wel. De maand dat ik zwanger werd zei FF ook: Sorry mevrouw, geen eisprong. Maar toch he, ik zou nu zo graag eens een fatsoenlijk tempkaartje zien. Stoppen nu midden in een cylus kan ik niet. Maar ik denk toch echt volgende maand gewoon ovulatietesten. Mits het natuurlijk niet hoeft
Hoi Liesben, Maar als je laatste cyclus 44 was, dan krijg je waarschijnlijk pas rond dag 30 je ei, zie mijn vorige kaartje, daar kreeg ik pas rond dag 28 mijn ei. Het kan zijn dat je lichaam probeert te ovuleren, maar dat het niet lukt, dat denk ik namelijk bij mezelf.
@ BEG: Maar ik ga er nog steeds van uit dat die twee lange cyclussen nog zijn ten gevolge van de curettage in april. Daarvoor had ik namelijk een hele keurige cyclus zoals je kan zien. EN de afgelopen twee rondes heb ik uberhaupt nooit vruchtbaar slijm gezien... Nou ja we zien wel. Mocht deze ronde weer zo lang duren ga ik naar de gyn.
Hoi meiden hoe'st hier? Ik hoor eigenlijk allang in nod augustus, maar ben nog helemaal blijven hangen in nod juli (I know, shame on me!!). En heb helaas geen tijd om beide topics bij te houden (haha, af en toe moet ik ook nog echt iets doen op mijn werk, hihi).
Hey dames, Hoe is het hier? @Liesben: Ik zou inderdaad nog even afwachten.. Het zou ook kunnen zijn dat, zoals BEG zegt, je ei nog moet komen. Misschien is je cyclus wel weer korter dan de vorige, maar nog niet zoals voor je MA. Vervelend zeg als je niet weet hoe of wat... Hier alles oke, duivels zijn vertrokken dus we gaan er voor!
Hallo dames! NOg 1 dag te gaan hier met de duivels en dan gaan wij er ook weer voor en dit keer op de SMEP manier! dus ben benieuwd of dat gaat helpen Een lekker zaterdag achter de rug met tuinieren, boodschappen doen en rondje dorp ! vanaaf lekker een filmpje kijken en genieten maar!Wijntje erbij ( voordeel van je ongi hihi) Dag dag
Tjonge wat is het hier rustig!! @ Dag: Heerlijk zo'n lekkere rustige zaterdagavond mét wijn. Da's idd een voordeel van ongi zijn.
Gelukkig heb ik nooit trek in wijn of iets anders wat je tijdens je zwangerschap niet mag. De vorige zwangerschap had ik trouwens wel ontzettende trek in leverworst Idd rustig hier, hoef eindelijk geen uur bij te lezen. Vandaag toch nog heerlijk weer gelukkig kon ik mooi met dochterlief heerlijk buitenspelen. Dag: hopelijk helpt het SMEPpen ook voor jou!! Als we langer bezig zijn ga ik het ook eens voorstellen maar tot nu toe bevalt deze manier me wel @cyclus verschillen; erg irri is dat als je niet weet waar je aan toe bent. Mss dan toch maar ovu testen gebruiken??? Kubus: have fun Deed jij nou ook aan SMEPpen??? (ja shame on me maar ik zit nog niet helemaal in wie is wie ) Hmmm verder kan ik nu even niet terug lezen. Pfff ik heb vanaf gister toch lekkere trek echt niet normaal meer!!! Was eigenlijk aan het proberen te minderen met snoepen dus we hadden helemaal niets in huis. Vandaag bij de super kon ik me gewoon niet inhouden en heb een zak chips gekocht Toen dochterlief op bed lag ook meteen opgegeten
@ Nex: Moeilijk hè om je altijd in te houden met snoepen. Ik heb vanmiddag een doosje chocoladetruffels van mijn moeder gekregen, dus die zijn we nu ff burgemeester aan t maken.
hoi hoi kan niet alles terug lezen vandaag lekker wezen shoppen in rdam En net bij een nestje kitten wezen kijken En..... Ik word mama van een heel lief klein kitten poesje Zo lief het is een kruising ocicat-ragdoll geboren 10 juli 09. Dus na onze vakantie mag ze bij ons komen wonen Heb me banner dus op de kat gericht ff iets positiefs .