Leuk BB naar de Ardennen! Veel plezier!! En Sweetcandie: wow 5 dagen voor je NOD testen is veeeel te vroeg! Dan kan je echt een - test verwachten hoor! (ja ik treed hard op!)
meiden, ik benweg! ga de kleine vermaken... morgen zijn we de hele dag op pad, dus vrijdag ben ik er weer! kom ik al het roze spotten!! doeidoei
Ik zou tóch nog ff wachten met die Ibuprofen hoor, je weet immers niet voor 100% zeker dat je niet zwanger bent! En Ibuprofen remt de innesteling en is dus heel slecht als je zwanger wilt worden...
jee, ben ik ff een paar dingen aan het doen, kan ik vervolgens een kwartier gaan bijlezen. euh, heitje, je hebt pb
Heitje, meen je dat over ibuprofen.. ik heb die gewoon mogen slikken toen ik last van mijn kies had. Oh wat erg, ik hoop niet dat mijn innesteling niet goed is gegaan door de pijn stillers.. Ik moest wel want ik ging dood van de pijn. En ze wouden mij niet helpen hier in Belgie pas de volgende week. Toen ben ik naar nl gegaan.
Ja, heb hem nog niet ingenomen, maar denk echt dat dit een ongi hoofdpijn is... vorige keer was mijn ronde 28 dagen, maar dat was de eerste ronde, dus dat kan altijd wat korter zijn...
heb wel paracetemol liggen, maar daar gaat de hoofdpijn niet echt van weg meestal... toch maar paracetemol proberen?