Ik had een bruidstaart met 5 lagen. Elke laag had van binnen laagjes bavarois afgewisseld met een laagje cake, de buitenste randen waren van marsepein en elke laag was bovenop bedekt met verse aardbeien. Hij was echt heerlijk, en.....we hebben de bovenste laag nog.
Ahh that's the spirit!! 8) Zethu: is het goed als ik hem morgen lees? Ben nu te moe en dan heb je weinig aan me ben ik bang...
Ben vorig jaar op 26 september getrouwd, dus nog even geduld en dan mogen we de bovenste laag opeten.
is dat ook hazelnoot gebak? Ik eet sowieso nooit gebak, maar ik weet dat brokking toen is uitgeroepen tot lekkerste hazelnootgebak...
1 Jaar getrouwd of geboorte 1e kind, whichever comes first Hadden wij mooi gedaan vorig jaar, weer de bruidssuite afgehuurd en de halve dag in de jacuzzi rondgehangen Erg vervelend
wij hebben de bovenste taart de volgende dag op gegeten. Bij het taart atelier zeiden ze dat alleen americaanse taarten lekker bleven, maar in nederland gebruiken ze ander spul en dat scheen minder goed te blijven (minder lekker). Kon ook een verkoop praatje zijn zodat je een jaar later nog een taartje bij hun bestelde hahahha...
ja, ik ben braaf..... Maar nu maak ik mij wel zorgen wat heitje noemde van ibuprofen. Mijn man heeft het aan de apotheek gevraagd en ik had het ook aan de tandarts gevraagd. hun zeiden allebei kan geen kwaad..