Hihi, was de vorige pagina al aan het teruglezen... @ Heitje: welkom terug meid! Fijn dat je het zo leuk hebt gehad! @ Angel: Wat vervelend dat je je zo beroerd voelt Hoop dat je snel weer opknapt en dat het toch symptomen zijn van iets heel moois! @ Miracle: Spannend! Ik duim dat de duivels wegblijven en dat we morgen mooie strepen zien! @ Marjand: Balen van je ongi, hoop dat de volgende ronde meer geluk brengt! @ Ego: Gisteren had ik weer heeeel veel afscheiding met een beetje bruin, maar vanmorgen zat er ook een beetje roze aan het papiertje (sorry voor details), hoop niet dat dit een al erg vroege voorbode van mijn ongi is, NOD is pas de 19e! Ik zou toch niet van een hele lange cyclus van vorige maand (35) naar een hele korte gaan? Ik blijf maar hopen dat het iets anders is, want op zich is het niet noemenswaardig en verre van rood...
Ik ga er weer vandoor, moet over een half uurtje op mijn werk zijn... Allemaal een fijne dag en tot vanavond!
Goedemorgen meiden. Ik zag rood voor bijkomen en voorbodes van rood echt balen. waar blijft nu het roze het ging zo goed. Ego hier niet echt een stijging en ik vraag me dan ook af of je wel een positieve ovutest kan hebben en geen ei. mij kaartje is zo vreemd deze rond begrijp er niks van.. Dinsdag waren de testen negatief dus ja.... Ik ga zo weer richting werk nog 3 dagen en dan een dagje vrij, heerlijk dagje friesland pakken ouders staan op camping en mannetje kan dan even vissen(ontspannen)
hoi iedereen, nog niet kunnen bijlezen. Temp weer gestegen vanmorgen maar wat voel ik me slecht! Misselijk, hoofdpijn, grieperig gevoel pfff. Hoop dat temp stijging accuraat is en geen verhoging door iets anders...
Jeetje er is ook niet veel bijgekletst sinds ik gisteravond naar bed ging. Pffff, ik heb echt geen zin om te werken vandaag. Het inventariseren van alle contracten wat ik nu aan het doen ben komt me zo onderhand echt mijn neus uit!!!
Mwah vandaag even wel, maar dat inventariseren is zo belangrijk (ivm een a.s. fusie) dat dat prioriteit op alles heeft. Nu hebben we het meeste gedaan en ligt het bij de afdelingen dus kan ik iets anders gaan doen. Ach, ik ken mezelf inmiddels en als ik ergens zo'n 3 à 4 maanden werk (wat nu dus het geval is) ga ik altijd heel erg twijfelen, naar nieuwe vacatures zoeken en denk ik dat ik de verkeerde keuze gemaakt heb. Maar waarschijnlijk moet ik het gewoon nog even tijd geven. Ik zal a.s. maandag tijdens het werkoverleg ook wel aangeven dat ik graag iets gedetailleerder uiteengezet wil hebben wat mijn precieze taken gaan worden nadat dat hele gedoe met die fusie voorbij is.
@ mermaid, tja sommige dingen moeten! Maar goed om het aan te gaan geven want om nu iedere keer na vier maanden weer ergens anders te gaan werken.. lijkt me ok erg vermoeiend..