NOD augustus 2009

Discussie in 'NOD forum' gestart door bebietje, 29 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. desi23

desi23 Bekend lid

1 jul 2006
    670
    0
    0
    verpleegkundige
    zaandam
    hoi meiden
    sorry weer van mijn trage reactie.....
    iedereen bedankt voor jullie lieve woorden

surf en sweetcandie jullie ken ik van 2010 mama;s ....en dan zitten we hier weer...he bah!!

surf: moesten jullie ook 1 cyclus wachten om het daarna weer te proberen??
    of mogen jullie er al voor gaan?

omdat ik gecurreteert ben moeten we 1 cyclus wachten, maar bedoelen ze dan wachten op je menstruatie, of ook nog eens de menstruatie daarop??
    ik wil niet wachten:(:(maar ja wat moet dat moet.

2. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    Jeetje meiden, wel errug rustig hier...

3. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Hoi meiden eind juli is weer in zicht, de eerste NOD's komen er weer aan, ik wacht nu nog op mijn ongi en dan kunnen we weer verder donor is terug van vakantie

4. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ BEG: Ja joh het is hier veeld te rustig. Ik zit nu uit "nood" op zp aangezien mr. Mermaid weer achter de ps3 zit ;).

@ Ricmar: Fijn dat jullie donor weer terug is van vakantie en jullie er weer voor kunnen gaan deze maand. Ik duim voor jullie!

5. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    Ricmar, fijn dat je snel weer kan beginnen!

6. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Ik ben er wel! Net even een kwarktaart afgemaakt. Ik heb al 2 appeltaarten klaar en morgen nog een chocotaart, maar moet wachten op een springvorm. Dit heb je met een verjaardag in het vooruitzicht.;)

BEG: Mijn man zou jullie tempo echt niet kunnen bijbenen.:D Hopelijk is het snel raak.

Ricmar: Ik duim voor jullie deze maand. Fijn dat de donor terug is.

Desi: Een curretage is niet niets.

Eindelijk heb ik vakantie! Maandag gaan we naar de gyn. om het traject IUI door te spreken. Ik ben erg benieuwd.

7. Kubus

Kubus Fanatiek lid

6 jul 2006
    4.212
    0
    0
    Zuid Holland
    Hier nog even geen smep nee... Is pas de eerste ronde en wil er niet gelijk teveel mee bezig zijn.... Mocht het over een paar maanden nog niet gelukt zijn kunnen we dat altijd nog proberen.

@snoepen: ik ben de afgelopen 3 maanden bijna 12 kilo afgevallen en moet dus echt leren het snoepen te laten staan! Vanavond wel 2 handjes popcorn van m'n vriend gepikt tijdens film kijken, maar dat moet kunnen. Ik was echt een verschrikkelijke snoepkont en zeker in het weekend!
    Moet zeggen dat ik nu we een stuk lekkerder in mijn vel zit dus dan is het ook makkelijker om het te laten staan. Wil er sowieso ook nog een kilo of 4/5 af hebben.

8. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    @ Timon, heb er net nog een pm-tje bij gezet hihi

@ Kubus, 12 kilo eraf! Goed zeg! Ik moet eigenlijk ook wat afvallen, maar ook zo'n snoepkont, ga binnenkort wel weer beginnen met sporten, dus dat moet ook helpen!

9. Kubus

Kubus Fanatiek lid

6 jul 2006
    4.212
    0
    0
    Zuid Holland
    Ja ik loop nu ook hard, dat helpt wel:) Nu hopen dat ik de kilo's eraf kan halen en die laatste paar er nog af krijg hahaha...

10. Kubus

Kubus Fanatiek lid

6 jul 2006
    4.212
    0
    0
    Zuid Holland
    Ik ga mijn bedje opzoeken, het is hier zo rustig! Trusten meiden, tot morgen!

x

11. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    truste kubus!

12. Leeuwtje83

Leeuwtje83 VIP lid

8 mei 2008
    9.079
    313
    83
    Vrouw
    Software Engineer
    Nieuw-Zeeland
    Hallo meiden!

Kom 2 dagen niet op ZP en hier maar 2 pagina's erbij gekletst? Lekker makkelijk voor mij :p

Hier alles goed, einde van ongi af aan het wachten en daarna weer fijn aan de klus :D

13. Nex

Nex Fanatiek lid

5 dec 2006
    1.553
    0
    0
    Gelderland
    Goedemorgen!!

Beetje jammer: slaapt dochterlief eindelijk een beetje langer dan tot 6:00 ben ik al klaarwakker om 5:45 :(:( Zit ik dan alleen beneden, man is al weer werken en de kleine slaapt nog heerlijk. Zal je zien: morgen moet ik er om 6:00 uit en dan heb ik er moeite mee.

Wow Kubus 12 kg dat is echt goed!!!! Ik hoef niet heel nodig af te vallen maar ik begon weer bij te komen waardoor ik dus eigenlijk het snoepen moet laten. Tijdens mijn ongi mag ik van mezelf wel een beetje snoepen want dan heb ik ook zo'n vreselijke trek!!! Als het goed is duurt dat nog tenminste een week..........
    Sporten doe ik eigenlijk helemaal niet, kan me er niet toe zetten. Ik ben wel een fanatieke WII-er :p

Timon: zo jij bent fanatiek aan het bakken, zo te lezen krijg je voldoende bezoek!!

14. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    goedemorgen allemaal
    Timon lekker hoor allemaal :)
    Nex hopelijk heb je nog wat kunnen slapen .

Hier heerlijk gelapen .
    ook al gedocuht stonk naar rook van BBQ vh zomercarnaval wat er was en naar zweet en kluslucht dus moest douchen .
    Heb wel weer me pyjama aan gedaan haha en nu lekker lui .
    Ga zo weer ff Farm townen :)

15. serena1

serena1 Lid

27 jun 2009
    51
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi,
    ik heb mezelf ook op de lijst gezet...

Ik lees en klets deze maand graag mee, maakt het wachten iets gemakkelijker toch :)!

16. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    Welkom Serena

17. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    welkom serena en dat je maar veel klets plezier mag hebben hier.

18. Nex

Nex Fanatiek lid

5 dec 2006
    1.553
    0
    0
    Gelderland
    Welkom.

Heb helaas niet meer geslapen. Ze werd ook pas om 7:45 wakker terwijl het normaal echt om 6:00 is????

Melina: lekker nog in je pyama! Ik ga zo met dochterlief al lekker naar buiten dus wij zijn al volledig aangekleed.

19. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    ook lekker toch :)
    zondag is mijn lui lekker dagje haha ben vaak vroeg bezig met van alles en nu een keertje lekker niet haha
    Ontbijtje zit erin ben fris en fruitig alleen in me pyjama :)

20. Leeuwtje83

Leeuwtje83 VIP lid

8 mei 2008
    9.079
    313
    83
    Vrouw
    Software Engineer
    Nieuw-Zeeland
    Hee hallo,

Kom even spieken, zo op de luie zondag. Hebben net de DVD-collectie van 'Buffy the Vampire Slayer' binnen, en zijn rustig bezig om ons door de DVDs heen te werken. Four down, seventeen to go! :D

Deel Deze Pagina