Leeuwtje doet eigenlijk maar wat. Die heeft mij voor Sept gependeld wat natuurlijk heel raar is aangezien wij de komende dagen ons stinkende best gaan doen om deze maand zwanger te raken.... Leeuw beetje in de war. Zal wel zwanger zijn ofzo! Leeuwtje lief!!!
@Kris: Ikke zwanger? Zegt je vrouwelijke intuïtie dat? Hoop het zó! En voor jou ook natuurlijk over een paar weekjes, want mijn pendel l*lt uit zijn nekharen Kris ook lief!
Leeuwtje, denk je dat je nu zwanger bent, als ik die opmerkingen hier zo lees. Het is je van harte gegund hoor meid. Nog 5 dagen las ik net. Wanneer wil je evt. gaan testen?
@Testen: Op zijn vroeg pas 2 dagen na NOD. Heb afgelopen maand op NOD getest en werd een uur later ongi. Was in juni zwanger en testte toen ook pas 2 dagen na NOD posi. Vandaar het wachten
Hallo allemaal! Leeuwtje: dankjewel voor de pb! Benieuwd of ie uitkomt Voor de rest nog nieuws? Heb niet alles bijgelezen... Er is echt wel superveel gepraat!
Ja, dacht het wel. Kans van 19 op 20 dat er niets aan de hand is dus. Bovendien had Muur op de echo gister een prachtig ontwikkeld kindje gezien, compleet met neus