Goeiemiddag!!!! Haha ik moest eerst nog ff bijlezen!! Hmmmmm en daarvoor heerlijk uitgeslapen Heb een topvakantie gehad! Heb een samenvatting gegeven gisteravond Weet daar alleen weinig meer van want ik was gesloopt haha! Angel: och meis, ben je ziek? Wat klote!!! En dat in jullie vakantie! Wanneer beginnen de scholen weer? Over 2 weken ofzo bij jou? Ik hoop dat je snel weer opknapt want dit is natuurlijk niet leuk... Mermaid: irri dat je niet weet wat je wilt qua werk! Ik zou het idd ook nog ff aankijken, ook al zijn je taken die je nu moet doen niet zo leuk.... Ik heb trouwens echt een goed gevoel over jou deze maand, je 'klinkt' echt zwanger!!! *duimt de oren van haar kop* Uhh ik wou nog meer zeggen maar weet t ff niet meer... O ja, temp is flink gestegen! Heb alleen een week niet gemeten vanwege vakantie maar heb het vermoeden dat eitje gister al is geweest
Je zou even kunnen kijken welke meiden er pendelen (zie onderaan banners) en ze een PB-tje sturen. Moet goed komen toch?
OEHHH Heitje, volgens mij heeft eitje al plop gedaan! Had ook geen zin om langer te blijven zitten he? Met al dat klussen op je vakantie...
Een aantal meiden die pendelen zijn: Angel79, BB10 en Leeuwtje. Ik weet niet of ze voor iedereen pendelen, maar als je ze een pb-tje stuurt hoor je het vanzelf.
owh ja ik heb het gelezen! parasailen : leuk hoor!!!!! jaja veel gekletst hier hé?! zo te horen moeten we een keer naar bulgarije zeg.. echt spotgoedkoop daarzo! maar: welcome Back!!!!
Nou laten we het hopen (ik begin er zelf ook een heeeeeeel klein beetje in te geloven, ben ook vanaf maandag echt al zo moe. Zit nu alweer te gapen op mijn werk)
Jaaa inderdaad!! Voelde gisteravond ook wat steekjes dus dan zal ie toen wel gesprongen zijn! Vanmorgen nog ff geklust voor de zekerheid en dan moet het helemaal goedzitten!!
Petatje: om maar gelijk met de deur in huis te vallen (sorry wij zijn heel direct hier ) Vertel vertel! Wanneer is je NOD, 1e kindje?
Oh meisjes wat zijn jullie allemaal toch lief. En met al dat geduim moet het vast helemaal goedkomen. Tot straks skatti's, ik ga even lunchen.