hoi! eindelijk thuis ik moet toch echt wel minder komen kijken op het werk. Heb wel 32 keer op vernieuwen geklinkt of zo vandaag...
Die vent van mij is soms ook een lekker portret hoor. Hij heeft vandaag de hele dag vrij gehad en heeft welgeteld de keuken opgeruimd en de vaatwasser uitgeruimd. Ik heb gewoon de hele dag gewerkt. Dus ik vroeg net aan 'm of ie zo even gaat koken. Kijkt ie me heel verbaasd en zegt:"Moet IK koken??????" Uhm, ja jij moet koken inderdaad. Ik heb heel de dag gewerkt. "Nou, zegt ie, wat heeft dat er nou mee te maken?" PARDON . Dat heeft er ALLES mee te maken. Tjongejonge hoe lui kan je zijn zeg.....
Ben inmiddels ook thuis en zit lekker een kom conflakes te eten. Moet zeer opletten dat de kat niet uit m'n kom zit te eten... Dus eerst eten dan typen..
Dus dan kan morgen ook nog, als je van de 5 dagen uitgaat.. Hoop voor je dat de ongi komt.. Anders mag je de mijne wel.. En test ik gewoon pos. :d
Hahah Mermaid Dat kan zomaar een actie zijn voor Steph Hij is de hele week nog vrij, maar doet echt het huis . Had ook lekker gekookt, maar wel omdat ik hem gisteren gezegd heb dat hij moest koken... En dan is de vraag weer, wat moet ik koken, dus dat heb ik maar wel voorgekauwd
@ Loran, ja blijkbaar wel, staat niet in de bijsluiter, maar bij nader inzien is dat dus al eerder gebeurd. Mocht ik morgen ongesteld zijn ga ik niet naar de gyn hoor... Dan bel ik netjes af. Dan ga ik gewoon weer zodra ik moet CD10 CD12 voor te kijken of er een eitje groeit!
Hey dames! Ik heb niet helemaal bijgelezen, waren zoveel pagina's! Ik zag geen roze helaas, wel nieuweling(en), WELKOM! Voetbal gisteren was leuk, beetje jammer van het gelijkspel Hier verder alles goed, maar wil toch even ego'en en jullie mening... Sinds ei ben ik al misselijk/weeig gevoel in mijn maag, alleen te stillen met ETEN. Volgens calculator was maandag de innesteling. Dinsdag en woensdag wat bruinige afscheiding, maar heel weinig en beide dagen rond het middaguur. Vandaag is het ineens roze, maar alleen met afvegen en misschien 2 druppels roze in inlegkruisje. Kan dit nog innesteling zijn of is dat al te lang? Borsten zijn nu gevoelig en gezwollen aan het worden, maar dat heb ik ook als ik ongesteld moet worden. Vind dat roze verlies zo raar aangezien mijn nod, uitgaande van 30 dagen (vorige cyclus was 35 dagen) pas komende woensdag is! *********** einde ego-bericht ***********
hier veel ongi krampen maar voel mij wel heeeel opgeblazen. Heb ik anders nooit.kan ook er ff niet meer aan uit,volgens deze banner moet ik nog 2 dagen wachten,volgens men banner op FB nog 1 dag. Als ik de pil nog zou nemen had ik 11 aug men laatste pil moeten nemen en zou ik vandaag of morgen ongi worden. Heb de laatste pil genomen op 15 juli,eerste dag van laatste ongi was 18 juli tot 22 juli.kan iemand mij ff helpen met tellen?ben er ook zo nieuw in haha voor mij is temperaturen en vruchtbaar slijm enzo nog chinees haha Mijn ventje is ook heel braaf geweest vandaag. Is boodschapjes gaan doen en heeft keuken+living gepoetst. Ben zo blij met men ventje
@ Kubus.. Ik herken wat jij beschrijft.. Ik hoop morgen en anders het weekensd pos. te testen. Heb niet het gevoel ongi te worden. Mijn borsten zijn ook groter (normaal nooit voor ongi), en gevoelig. Misselijk ben ik al sinds 3 dagen na mijn ei.. Hopelijk voor beiden een goede test!
ok bedankt ga mss nog veel vragen stellen hoor,heb er eergisteren nog maar eens een domme moeten stellen aan men beste vriendin @Loran dacht het wel hoor,wil normaal wachten tot maandag om te testen