Ik snap echt geen bal van mijn lijf sinds dat spiraal eruit is. En ik had een koperspiraal, mijn cyclus zou niet eens anders moeten zijn want koperspiraal geeft geen hormonen af
Zo wij hebben ook weer lekker gegeten. @ Kim: Ja ik moet het ook helemaal uitleggen hoor wat we gaan eten. Zelfs erbij waar ie mee moet beginnen. Maar hij had goed zijn best gedaan en het was echt lekker.
hoi hoi ff niets terug gelezen maar ff update van mij nou weet nog niks geen echo dus moet echt wachten hoor Als ik nu niet zwanger ben gaan we door de molen heen zaad en bloed onderzoek dus word spannend
Waarom ging je ook alweer naar de gyn? (sorry hoor, kan het soms allemaal niet onthouden ). En waarom geen echo?
mermaid omdat wel al een jaar bezig zijn en ik ben aan het eind van me cyclus dus had stieken wel op een echo gehoopt zodat ik meer wist lol
tja heel stom maar door alle info helemaal vergeten te vragen haha kreeg zoveel ineens over me heen .
Kan ik me voorstellen hoor. En wat gaat er nu verder gebeuren. Is er zeg maar een actieplan opgesteld?
ja moet over 3 weken bloedprikken om te kijken of me eitje goed springt ofzo mannetje meot di zaad inleveren om te kijken of dat wel goed is en ja daarna is het afwachten .
Melanina; ondanks dat je geen echo hebt gekregen toch fijn dat er nu echt iets gaat gebeuren! Super, meid!