ik had geen idee wat ik kon verwachte, ik heb al 10 jaar last van een kies, en werd steeds erger, met warmte koud en zoete dingen dan verging ik van de pijn, en helemaal bij de tandarts als ze tandsteen gingen weghalen, dus 3 maandjes zij ik, niet meer over die kies hoor haahahaha maar ja daar trappen ze niet in natuurlijk, dus stelde hij voor dat hij de wortelkanaalbehandeling wilde doen, omdat hij het wel genoeg vond zo, en dat ik weer eens normaal een koud colaatje kon drinken ahahaha nou ja de behandeling zelf deed natuurlijk geen pijn, daarna kreeg ik ff een hevige zenuwpijn, dat trekt weg, maar kan mijn kaken gewoon niet op elkaar doen, zodra ik die kies aanraak met een ander met kauwen ofzo dan ga ik door de grond van de pijn.....wat een elllende zeg hoop dat het snel beetje wegtrekt. maar dat andere is dus verholpen, want voel dat niet meer!!joehoe!!nu nog van de napijn af! BEG: sorry heb vanmorgen een ibuprofen genomen, 1 maar! ik wist het eigenlijk wel......stom............hoop dat het in dit stadium(als het al wat is geworden deze maand) nog niet veel kwaad kan die ene!
hoi kris kubus ik ben nu ook een jaar bezig en zei precies hetzelfde als jij hahaha maar de tijd vliegt behalve tijdends de wacht week lol
nope kris al voel ik sins maandag wel ongie krampen enz voel me raar hahaha maarja maak me neit gek en ga gewoon ervan uit dat ik als nog op rood kan hoor
Heb vandaag een naaimachine gekocht. Hahahaha, heb geen flauw idee hoe zo'n ding werkt maar het lijkt me zo leuk & handig om dingen zelf te kunnen maken en repareren. Op dit vlak dus ook weer goed oefenen.
Ze zeggen dat het een eisprong/ innesteling kan beinvloeden, dus hoop dat 1 geen kwaad kan, maar straks alleen nog maar paracetamol nemen he!
kris wat knap daar waag ik me echt niet aan was 15 toen we dat vak op school hadden nou sorry het enige wat mij lukte was de naalden van de machine breken en me draad door de war maken
Ik denk dat me NOD de 15de of de 17de is maar na maandag weet ik het ff niet meer dus word wachten en duimen draaien wil zo die mmm niet echt in
Bij mij beginnen de eierstokken/baarmoeder zich te melden...Ei op komst! Straks meneer Kris maar eens even achter de computer halen. Heeft hij geen problemen mee (denk ik) want die zat gisteren nacht al te zeuren, maar toen lag ik al half te slapen...
wat leuk kris!! ik heb het ooit ook eens gepoogd om te doen, maar nu al een tijdje niet meer gedaan. Susan: ooh gelukkig, nou goed ik laat het er ook maar bij 1........
Waarom willen mannen altijd als wij al half liggen te slapen??? Wij lagen vannacht om 01:30 ofzo, na die voetbalwedstrijd. Ik was kapot, kon m'n ogen niet openhouden, probeert ie me nog te verleiden. Rot op! Laat me slapen, ik moet er over 5 uurtjes weer uit!