Ik had, toen ik nog de pil gebruikte, zo vlak voor mijn ongi altijd een dag migraine. Vreselijk, maar gelukkig heb ik nu nergens meer last van!
Ik heb sinds vanmiddag wat ei steken maar ja dat heb ik vaker gevoelt weet het echt niet meer ... Weet wel dat ik helemaal kriegel word van de opvliegers, loop hier door het huis te rennen in me hempie zo warm whahaha
hallo meiden, ben ik ook weer even (met een megaslechte verbinding maar hij is er!). Is er nog nieuws hier te melden van het roze/rode front........?
ik ben heel kieskeurig en wilde iets anders dan dat ik al had gehad en aangezien ik al sinds mijn 9e een bril draag...
ik sinds me uhm 15e ik ben bijna geheel blind aan me linkeroog blijkt dus sinds toen.. Heb toen een bril gekocht met allemaal cilinders en bla bla bla dat was een mooi montuurtje ook, en die stond goed. Daarna kreeg ik een simpele ronde en nu heb ik weer het zelfde (ongeveer) montuur als de eerste vierkant
Lieverds, ik ga mijn huiske opruimen. Wat een zooi hier! Kom straks misschien nog wel effe kleppen.....
Hoofdpijn: hier iedere dag voor mijn bril. Nu 1,5 jaar een bril en geen hoofdpijn meer. Nu mijn nek weer zo super vast zit wel weer dagelijks erge hoofdpijn maar ja volgende week weer na de fysio. Die gaat het weer beter maken maar over gaat het nooit meer. Dus zal altijd hoofdpijn houden van een verkrampte nek/schouders
ff iets anders hoe denken jullie nu over zwanger worden en de mexcicaanse griep ? Zijn jullie bang gaan jullie de prik halen ? ik ben neit zo heel bang was ik al niet en nu blijkt het heel makkelijk te genezen de prik haal ik pas als ik echt zwanger ben en de dokter het echt adviseerd
Ben geen risico factor voor mij geen prik of pil.. Lekker uitzieken is het beste recept en het duurt maar 3 tot 5 dagen ..
Kris succes met je huishouden suzan hoop dat je snel beter mag worden ego .. ik ga lekker csi kijken afleveringen die op me flaptop staan en dan zzzzz half 5 zei ik net heh GAAP
ik heb me er niet echt in verdiept, maar die inentingen gebeuren toch alleen als het echt moet? Ik heb zelf astma, dus val al onder een risicogroep
Ondanks dat deze week bij mij op het werk het eerste geval is geconstateerd maak ik mij niet druk om de Mexicaanse griep. Het schijnt inmiddels om een griepje van 3-5 dagen te gaan en niet veel erger dan de gewone griep. Ik ben ook geen risicogroep dus ga geen enting halen. Die colega die het heeft werkt gelukkig op een andere verdieping dus zie/spreek hem zelden. Ik was wel vaker mijn handen merk ik