Ik ga mijn mannetje achterna naar boven... Hij riep net al waar ik blijf hahaha Slaap lekker meiden en tot morgen!
ik gebruik wel vaker van dat desinfecterende spul enzo hihi maarre ik ga slapen meiden! trusteeeeeeeeeeee! Des te sneller is het morgen en dan weer weekend en daarna weer woensdag hihi
Ej gaat iedereen nu weg???? Ik kies voor doorspoelen naar maandag want a.s. weekend verwacht ik mijn NOD. Kwaaltjes? Daar laat ik me niet over uit hahaha! Want mijn lichaam is erg goed in foppen! Liefs Cyntje78
Meiden Ik ga ook naar bed heb proberen wat bij te lezen maar ben te moe. tante succes morgen en dames met klachten voetjes aan de grond!!! Weet zeker dat ik mijn ie heb gehad (voel het aan mijn lichaam) Dus afwachten wat temp morgen doet en wat FF uiteindelijk deze week gaat aan geven, ziet er uit als een lange cyclus, en laat mijn NOD staan en de marathon 2 dagen later
Hey meiden, Ben eindelijk bijgelezen, en opeens gaat iedereen naar bed @Slapiemeiden: truste! @Bijna NOD meiden: spannend, nog even geduld! @Geen roze: jammer, maar gelukkig veel testers de komende tijd en dus héél véél roze erbij!
Ik wilde me voorzichtig een keertje mengen in dit forum... Ik volg nu eigenlijk alleen nog maar de lijst van augustus. Leuk om te zien hoe de 'stand' is ! Volgens mij zitten de meeste van jullie al wat langer in dit forum (en de maanden er voor dan...)? Nou welterusten dan maar
Welkom Serena! Hoeveelste ronde zit je nu? Ik zie dat je nog een weekje moet wachten? Spannend! Groetjes Cyntje78
Ben nog maar net begonnen hoor, is pas mijn tweede ronde... maar wel leuk spannend ja! Ben benieuwd hoe alles gaat lopen. Ik zie dat jij al wat langer bezig bent , hopelijk is er over 4 dagen goed nieuws! Gaan jullie voor je eerste? groetjes Serena
Zo heeyy.. Wat weer veel gekletst!! Stap zo onder de douche, en dan heerlijk naar bed.. Durf niet te testen morgenvroeg ..
Jep wij gaan voor de eerste. Een paar dagen geleden had ik echt een dip, ondanks het goede nieuws dat mijn eierstokken en bm er goed uitzagen. Ik had zo'n dip dat ik het echt op wilde geven... maar nu zie ik het weer zonniger in gelukkig! Voor het eind van het jaar zal het toch wel lukken? Heb je al kwaaltjes? Groetjes Cyntje78
@ Kubus.. Wat irritant he, dat roze verlies, en dan ineens niets meer.. Ik zit ook steeds te broekloeren.. Stand nog steeds hetzelfde, en ook nog geen ongi-krampen..
@loran.... anders proberen te wachten tot zaterdag? Had je vandaag of morgen je NOD? Kwaaltjes? Spannend! Liefs Cyntje78
morgen is mijn NOD. Mijn vriend wil dat ik morgenvroeg test.. Kwaaltjes genoeg, maar probeer er niet op te letten.. Wil zelf zondag testen, maar voor mijn vriend, en de dames hier, doe ik morgenvroeg ook een test..
Ik heb trouwens constand pijntjes rechts onder.... nét iets boven mijn re-schaamlip hahahaha! Tis toch wat.... grinnik! En nee... er knelt niets, ik heb mijn huispak aan