@Yootje.... we gaan morgen forel vissen! Mijn mannetje vindt dat helemaal geweldig en ik? Ik ben ga mee voor spek en bonen! Want ik kan nhet niet zo goed hahaha! Nu ga ik echt mn nest in... truste allemaal! Liefs cyntje78
volgens mij niemand vandaag en morgen weet ik niet wie... ik ga niet testen voorlopig pas als ik echt overtijd ben..... hé heitje!
Ik ga lekker slapen... Morgen tassen in pakken alvast voor de vakantie! Spannend hoor testen, succes sweetcandie!
Ja, Dees.. ik zit te denken om morgen te testen.. heb mij vandaag al ingehouden.. ik heb de test van sensitest en die kunnen al met 4 dagen voor nod.
@leeuwtje heb wel geduld hier hoor,wou alleen ff weten of jet wou doen of niet mag morgen ook hoor,doe maar rustig meid zijn jullie allemaal uit nederrland?of zijn er ook bij van belgië?
ja die had ik in juli ook op mijn dak hihi alleen ga ik het nu echt niet doen...zelfs niet op mijn nod... de vorige keer teste ik namelijk posi op mijn nod en daarna toch ongi geworden (wist niet zeker of je dat had meegekregen vandaar de uitleg)