yootje, je hebt gelijk.. ik kan wel wachten.. maar ik heb echt de drang om te testen... ik had maar geen testen in huis moeten halen. mmmm ga er een nachtje over slapen. Dadelijk wordt ik weer teleurgesteld
ik heb daarom bewust nog geen testen liggen ik ga er wel ene kopen als ik wil testen anders test ik ook voor men NOD
he belg, vandaar je naam petatje... ja, stom van mij. ik had ze samen met ovu testen besteld.. is wel goedkoper..
niet stom hoor,heb gezegd tege men ventje dat ik w8 of ik regelmatig ben of niet maar anders komen er hier ook ze die ovu testjes en ja dan krijg je zwstestjes erbij he
Nou ik heb een schoonmaaktopic geopend.... en soms spiek ik bij Februari mama,s en maart mama.s omdat ik de meeste daar al ken...
kv 2voor 5 en die geven nooit vals posi het zit zo.... vrijdags 2dagen voor nod kakelwit nega dus zondags nod 2e streepje licht maar duidelijk zondag avond(pas) bloedverlies heel licht zonder krampen dinsdag 2 dagen na nod weer nega en ik wist 100% dat ik zwanger was mijn hele gevoel zei het....
heel spannend heb al lang die wens en nu gaan we er voor zit vol vragen,de een al dommer dan de ander haha
ik ga slapen, word opeens overvallen door de moeheid! truste dames en tot morgen (als ik tijd heb), anders tot zaterdag xx