Jahoor! Sinds vanavond na het eten maar 20 pagina's! Vergeleken met de 3500 berichten die jullie hebben getikt tijdens mijn vakantie valt dit nog mee, haha!
slaapwel! en goede avond hihi domme vragen zijn het wel een beetje hoor. Mijn ventje was eergisteren zo heel serieus men tepels aan het bestuderen en hij snapte niet dat er geen gaatje/gaatjes in zitten boor bv...Daar kon ik dus geen antwoord op geven
Ja die gaatjes zie je niet... ik heb nu ook allemaal wit op mijn tepels en dat is echt van de melk die de borst maakt... en nu heb ik dat ook op mijn tepels dus het is spannend.. Maar het kan ook zijn van mijn vorige miskraam
Sweetcandie moet met de billen bloot als ze morgen al gaat testen! Bekijk bijlage 9531 (Dus zeg ik uit pure zelfbescherming: nog even wachten meis!!!!! Bespaart een hele hoop onzekerheid, verwarring en misschien ook al verdriet...)
Haha nee maar niet! Maar wel jammer dat ik het allemaal gemist heb! Kan ik slecht tegen, haha! En Dees: mn vakantie was super! Samenvatting heb ik gisteravond getikt
zie je wel,domme vraag dus nee had het al aan men bbf gevraagd en die kon me gelukkig antwoord geven zoveel meiden nog wakker?werken jullie soms ook in ploegen?
Goed zo, sterke meid! Je kan het best!!! Wat zijn nou een paar dagen op een heeeel mensenleven? Als je het zó bekijkt HIhi en dan hoef je het evt goeie nieuws ook minder lang voor jezelf te houden! En het belangijkste puntje waarom je NIET voor je NOD moet testen: Stel je test posi, dan gaat vóór je NOD nóg de helft mis!!! Terwijl je dan normaal dacht dat je gewoon ongi werd, weet je dan dat het een vmk is geweest, en dat doet denk ik wel pijn!
Joh had ik net toch wat met de laatste honden ronde.. Krijgen die lafbekken het niet voor elkaar alle riemen in elkaar om te draaien en te knopen, zit ik midden in de pikke donker op een grasveld op me knieen onder een lantaarn paal al die riemen uit de knoop te halen..En dan zien de honden rustig te houden en me poepknijper niet te vergeten. Werkelijk de gene die langs is gelopen gefietst gereden heeft in een deuk gelegen. En twee van de drie honden zijn al zo bang voor elk geluidje wat ze horen. Heb ik weer
Naliey, die had een twijfel test en had ook een bloedtest gedaan en daar bleek uit dat ze niet zwanger was.. en haar gyn wil haar geen echo doen. En nu wil ze een ander gyn. Ik weet niet of ik het goed heb.. Maayki heb ik ook lang niet meer gehoord.. maar ze is zwanger dat weet ik wel.. andere ken ik niet sorry