ja is echt de ergste nachtmerrie hoop ook dat we snel weer zwanger mogen zijn we krijgen dan elke week een echo als we weer zwanger zijn ben ik wel erg blij mee en met 16 ,18 ,20 en 22 weken een extra uitgebrijde echo.
Dat is wel super dat je dan elke week een echo krijgt en dan ook nog die uitgebreide. Nou meid, ik duim voor je dat t raak is deze maand en dan gaat alles helemaal goed, dat zal je zien. KNUF!!
Jeetje QenY dat is idd de ergste nachtmerrie. Ik hoop ook dat het snel weer raak mag zijn en deze keer alles goed gaat. Wel prettig dat ze je extra goed in de gaten gaan houden. Ondanks de rustdag ben ik net hevig aan de poets gegaan, morgen komt mijn schoonmoeder namelijk hier oppassen..... We waren er vanuit gegaan dat we haar daarheen zouden brengen maar ze kwam liever hierheen. Nu ben ik dus helemaal kapot en ik moet morgen al weer gaan werken Stiekum geeft dat ik nu zo moe ben wel hoop maar ik wil ook weer niet te veel hoop hebben want des te groter is de teleurstelling. Bovendien denk ik door andere dingen juist weer niet dat ik zwanger ben Fijn de onzekerheid van een vrouw die nog een kind wil
Hahaha hier ook nog aardig wat gedaan vanmiddag, maar nu weer lekker op de bank. Ik hoop voor je dat je inderdaad moe bent met een andere reden dan het schoonmaken Ik ben me mentaal aan het voorbereiden op mijn eisprong. Ben benieuwd wanneer het vruchtbare slijm zich aandient omdat mijn cyclus ineens 5 dagen langer was afgelopen maand. En dan zal je straks zien, ben je zwanger en denk je rust in je hoofd te hebben (geen wanneer is mijn ei, zullen we nog een keer extra, waarom doen mijn boobs pijn meer), ga je je druk maken of alles wel goed gaat met het kindje.... Waar zijn wij vrouwen eigenlijk mee bezig????
dag dames hoe staat het er allemaal een beetje voor ? voor mij komen mijn klus dagen er weer aan alleen mijn mannetje is gevallen eergister enzijn arm was uit te kom hij heeft nog veel last dus het zal weinig klussen worden
@trotsemama: Wat balen zeg! Voornamelijk zielig voor je mannetje natuurlijk, wat moet dat een pijn doen zeg! Hoop voor je dat je misschien toch nog een beetje kan klussen (laat hem gewoon plat liggen hahaha), je weet maar nooit 1 keer kan genoeg zijn!
Oei trotsemama ik kan me voorstellen dat hij dan niet echt veel zin heeft. Gewoon verleiden en idd als hij op zijn rug ligt heeft hij zijn arm niet nodig hahahaha Ja Kubus ik hoop ook dat het ergens anders door komt maar zal me er niet teveel op instellen. Denk dat ik vandaag maar eens extreem vroeg mijn bedje in duik. Ik maakte me bij de eerst ook de eerste weken erg druk of alles wel goed was tot ik haar voelde schoppen. Vanaf die tijd maar 2x echt zorgen gemaakt en dat was toen ze stopte met schoppen.
Zo meiden, zag ineens weer wat meer blz's hier. Ook weer een lading vanuit juli, balen dat jullie ongesteld zijn geworden. Welkom hier in aug. Vandaag echt geen luierdag gehad, planken opgehangen in huis en opgeruimd. Dode planten opgeruimd en nieuwe geplant.
Hallo, Hier ook weer even een berichtje van mij! Ben vanaf vrijdag niet meer op het forum geweest dus moet nog even teruglezen...! Hier ook lekker aan de klus wel spannend! Verder een druk maar leuk weekend gehad, met verjaardag en voetbal en het zonnetje er lekker bij! Ik ga even teruglezen, allemaal een fijne avond!!!
een druk dagje is soms ook wel lekker Ik heb niks gedaan lol kreeg in de middag last van me boobs niet normaal meer en ook de addertjes worden groter dus snap me lichaam echt niet meestal is dit NA me ei maar me ei moet ong di of do pas komen . Ach ja we zien wel heh
Meiden ik kom alvast weltrusten zeggen. Duik nog even onder de zonnebank en de douche en kruip dan lekker met boek in mijn bedje. Tot morgen en slaap lekker straks!
Hey meiden, Alles goed hier? Even een vraag aan jullie, ik had gisterenavond en de avond daarvoor wat bruinig bloed/slijm verlies, vandaag de hele dag door wel maar geen tampon vol (ahum, sorry voor het ranzige praatje, hahahahaha). Zal ik dit nou moeten tellen als een ongesteldheid? Zou anders eigenlijk niet zo goed weten waar ik het anders onder moet 'scharen'. Thanxx en een fijne avond!
@ Fem: Ik heb voordat ik ongi word altijd eerst een paar dagen bruinverlies. Pas als ik echt rood bloed heb begin ik te tellen voor een nieuwe cyclus. De dagen bruinverlies schaar ik nog onder mijn oude cyclus. Ik zou dus even afwachten tot je ongi echt doorzet en de dag dat je rood hebt tellen als dag 1 van je cyclus.
Hallo meiden, Hoop luie mensen op de zondag, lees ik. Heel goed, gewoon doen! Ik was ook lui gister, dus dankzij jullie voel ik me niet schuldig @Alle nieuwe meiden: Balen van juli, maar augustus wordt 100% roze! Joehoe!
Thanx Mermaid, ik kan me namelijk niet herinneren dat ik hier eerder 'last' van gehad heb namelijk (vergeet je dat snel zeg...) en mijn NOD is pas op 07 nov, ik vond het al zo snel . Dank je wel!!!
Meiden wat vinden jullie? Ik zou dinsdag gaan testen maar omdat ik dan fysio heb én naar een vriendinnetje ga, wil ik misschien tóch morgen gaan testen...mocht ik dan zwanger zijn, heb ik de hele dag om bij te komen, haha!
Hmm is dat zo? Ik kijk morgenochtend wel wat het wordt! Als mn temp ook erg gezakt is ga ik niet testen... Dus temp: *stijg stijg stijg pleaaaaseee!!*