Helpt het?? U roept maar hoor! Want ik ben je dan voor! Moeilijk moment? Niet als je bij Heitje bent Wil je voor NOD testen? Dan kom ik je pesten! Waar nodig wordt een tik op de vingers gegeven en de nadelen van te vroeg testen worden er ingewreven pure zelfbescherming is wat de NOD-politie ermee bedoelt we willen niet dat je je namelijk rot voelt! Stomme test denk je dan en je baalt als een stekker want je denkt: hoe dat kan? Ik heb toch goed geklust de hele tijd? lag alleen maar met mn benen wijd! En dan plots, terwijl je op je ongi wacht is daar een klein stemmetje die roept, heel zacht: meisje, je bent tóch zwanger hoor! Ja, nee, ja, nee, het spookt je hoofd door Ach ik zal wel weer ongi worden, had toch een nega-test? niks dan een stomme ongi is wat mij rest! En wat schept de verbazing op NOD? Na de hele dag broekloeren op de plee blijf je ongi ineens weg? Nou ja zeg! Zenuwen spelen weer op Je zegt tegen je mannetje: zou het dan tóch zo zijn mop? En jahoor, de volgende dag...ná NOD! Zegt de test eens geen NEE! Maar een volmondige ja... Je wordt mama...
ik ben er nog maar half... ben met vanalles tegelijk bezig.... duurt dus mssn even voor ik reageer...
eyey las net t gedicht... erg leuk ik ben niet goed in dichten... kan 1 van jullie ook goed dichten?? heb namelijk een gedicht nodig voor zaterdagavond... me tante is dan 50 geworden..
Verschillende dingen: * Wat is de gelegenheid? * Wat voor persoon is je tante? * Humoristisch of ontroerend? * Lengte gedichtje? Dat soort dingen