@ sue, wij kunnen een goed voorbeeld aan jou nemen! Je bent idd een hele sterke vrouw die zich er neit onder laat krijgen! Maar heb je een schouder nodig. Je weet ons altijd te vinden he? Dikke knuffel!!! En dat je maar snel een hele voorspoedige zwangerschap mag hebben met als eindresultaat een prachtige schat in je armen!!! KNUFFFFFFF!!!
Oeps had even een (heel lang) telefoontje Misschien heb je juist goed geklust zonder dat je t in de gaten hebt Ik hoop het voor je!! Met de kids gaat het goed, Kaily is ook aan de diarree, maar die is dat al een poosje met tussenpauzes met normaal Ga snel even verder lezen
Oh... echt! The Force enzow... en kijken mag! heb ik jullie al eens verteld van dat ik manlief had betrap op kijken... hihi ik ben echt een kreng... hihi was leuk! hij vond het niet zo leuk... hihi
Dankjewel meiden! Kan ook niet anders hoor, huilen heeft echt geen zin en daarbij er zijn zoveel meiden die 1 of 2 jaar bezig zijn en als het dan lukt en het gaat mis dan duurt het miss weer wel 1 of 2 jaar, da's een heel ander uitzicht dan wat ik heb, mag eigenlijk niet klagen en ik denk aan alles wat ik wel heb ipv wat ik niet heb Sleept me erdoorheen. Muurtje wanneer hoor jij meer eigenlijk? Grappig van die boobs op de loopband, doe ik ook gewoon hoor, 1 in elke hand hahahahahaha
@ muur, mmm ga vanmiddag joggen, maar extra stevige bh aandoen anders ook vasthouden .. Ik heb het alleen van tijd tot tijd dat ze zo zeer doen voor een ongi, niet te vaak gelukkig. Ik heb niet extra hoop op zwanger (vooralsnog, haha, ik moet nog 10 dagen...ooowwww da's lang) @ Sue, een hele dikke knuffel voor jou! **KNUFF**
ga een lekkere douche nemen en dan naar de winkel en een hele hoop testjes halen dan moeten jullie allemaal helpen om te wachten tot maandag!!!
Vertel, vertel! @Angel: Balen dat je dochter ook al aan de race is, en dat in de vakantie. Beterschap! *Knuf*
Manlief en ik gaan boodschappen doen... Normaal liep hij een eindje achter mij... enne toen was mijn veter los.. dus ok ga dat ding vast maken... Ik kom weer omhoog... en zie een mooie griet lopen en naar mijn man kijken... En manlief keek terug... hihi... Dus ik GIl door r'dam centrum heen!
Thanks Muurtje, jij is liefffff . Jaaaaaah Yoda mijn vriend heeft zo'n stomme ringtone: you're phone, ringing it is. StupiD!!!!!!!!!!!!!!!!
Kijken, kijken, niet kopen Was je echt aan het gillen, nee toch? Je bent een Muurtje, geen stoomfluit!
DAT ZAG IK WEL!!! JIJ KL00TZAK!!! (whahahah!) (griet kijkt heeel geschrokken naar mij ennn zag de lantarenpaal niet waar ze dus vol op tegen aan liep. WHAHAAH!) Manlief kijkt achterom naar mij en de halve stad keek mij aan en ik begin daar te brullen van het lachen op straat... Manlief, dit ga je aan niemand!!! vertelllen!! Ik, nee hoor.... Whahaha. sávonds feesje...echt wel er uit gegooit. hihi