En idd het is geen ochtendurine, dus zeker geen man overboord! Ik ga nu ook echt wat doen! Lieverd jullie hebben mijn dag beter gemaakt! Dikke kus en sweetie ik ben echt zoooo blij voor je! Geniet ervan lieve schat!!! xxx
ja we zien wel,op naar de volgende ronde eh als die ongi nu maar willen komen ff men post open maken hihi
Volgende keer beter muurtje, misschien dat ik volgende maand live kan gaan testen, ik hoop van wel, maar eerst........ goed aan de klus volgende week hihi, heb mijn bestelling ovu en zw testen betaald, dus nu wachten op de post.
Hoi meiden, heb me even een tijdje niet laten zien. Heb het erg druk gehad afgelopen 2 maand. En heb het nog aardig druk. geeft me mooi een beetje afleiding zodat ik niet aldoor met zwanger worden bezig ben. We hebben besloten volgend jaar te gaan trouwen dus daar zijn we druk mee bezig. En we waren druk met het plannen van een vakantie waar we niet uitkwamen samen. We hebben allebei verschillende interesses en de vakantie is altijd een crime. we hebben besloten maar niet al te ver weg te gaan zodat we kunnen sparen voor de bruiloft. We gaan begin september voor 12 dagen naar Gran Canaria. lekker all inclusive dus hoeven nergens om te denken. Heerlijk, heb er zin aan. Ik las dat Suekes wacht op een miskraam. Jezus....... meid wat een K*T bericht. Heel veel sterkte meis. Verder zag ik al aardig wat roze deze maand. gefeliciteerd meiden. Mijn vriend heeft vorige week zijn handel weer ingeleverd voor onderzoek. Hoop voor onze vakantie nog uitslag te krijgen zodat we weten wanneer we voor behandeling in aanmerking komen. Nou meiden, ik doe nog wat in huis en dan ga ik later op de middag naar mijn werk. Heb een avond dienst. Iedereen een fijn weekend. Liefs Maris
nou meiden, ik ga mezelf losscheuren van het beeldscherm. Nu is het mooi geweest! Dag allemaal, tot later XX
Ik ben dr op 400. Ik heb gewoon een broodje kaas en een broodje ham, een glas optimel erbij en wie weet een appel of banaan na, die heb ik ook bij me. Tot laters