Maris: gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijk!! Over trouwen gesproken...Muur, weet ji jtoevallig of Bloempje al getrouwd is??
oh Maris, wat leuk dat jullie gaan trouwen volgend jaar. Trouwen is LEUK!! Ben benieuwd wat er uitkomt (uit het onderzoek) en/of behandeling. Hopelijk is het idd voor de vakantie binnen!
@ Maris! Gefeliciteerd met de verloving! @ Kris, ja als het goed is wel. Ik loop haar alleen steeds mis. hihi
Dank je wel meiden. Heb er ook veel zin aan, kan ik me een beetje ergens anders op focussen de komende tijd.
@ Maris... lang verhaal. Maar hier in het heel kort. Nekplooimeting niet goed uitgevallen. en dus 25 aug vruchtwaterpunctie.... (eng) uitslag 3 wk later Ben nu weg!
O jee, maar wat kan dat inhouden dan. Heeft dat te maken met Down of iets anders??? och meid, weet ff niet wat ik moet zeggen.
@ sweetcandie: had je al wat kwaaltjes die je op het spoor brachten dat je weleens zwanger konz ijn? zo ja wat zijn die kwaaltjes???
Ik denk niet meer Gisteren getest omdat ik zo graag iets sterkers wou pakken tegen de krampen en diarree, maar was nega natuurlijk. Ook niets sterkers gepakt aangezien de ongi er ook nog niet was. Maar vanmorgen was mijn temp weer lager en nadat ik na ei veel afscheiding had en sinds een paar dagen weer weinig, heb ik vandaag weer meer afscheiding dus ik verwacht vandaag of morgen mijn ongi Hoop dat als t dan toch moet komen het ook snel komt zodat ik echt wat kan nemen tegen het ziek zijn zodat ik heel snel weer er bovenop ben
hoe voel jij je Dag? FF heeft weer alles in de war gestuurd bij mij. Maar ik ga straks de temp van za, zo en ma niet laten meetellen want is eigenlijk niet relevant (zeker die van za en zo niet zoals je ziet)
@ Mariska, heeft idd met Down syndroom te maken. We hebben een verhoogde kans op zo'n kindje... @ Bloempje is weer terug van huwelijksreis en heeft vandaag een prachtige echo gehad.
Heb net beetje kippensoep met beschuitje gegeten, maar nu borrel en rommel ik weer van alle kanten, dus blijf weer even dicht bij de wc heb t zo gehad hiermee!! Maris hey meis hoe ist?? Lekker op vakantie lees ik!! Geniet ervan meis en laat de boel even de boel Hopelijk is de uitslag van mannetje straks goed!! Ik duim voor jullie!!
mijn borsten doen een tikkeltje meer zeer dan gisteren.. vooral op de fiets naar mijn werk toe vanochtend... nu alleen weer als ik erop druk.. een klein beetje weeig gevoel maar kan me dat ook inbeelde natuurlijk.. verder voel ik niet veel eigenlijk... ik houd mijn temp niet echt bij maar vanochtend om 7 uur met oortemp.meter gemeten en was 35.8 toen om kwart voor acht 36.9 en om 8.00 uur weer 36.5 dus tja snap er niets van... maar ja wat ik zeg.. ik temp nooit en hoest met jouw kwaaltjes?