NOD augustus 2009

Discussie in 'NOD forum' gestart door bebietje, 29 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kubus

Kubus Fanatiek lid

6 jul 2006
    4.212
    0
    0
    Zuid Holland
    Hey dames,

@nieuwelingen: Welkom en veel succes deze ronde!

Ben nu al weer vergeten wat ik net heb bijgelezen....;)

Hier verder geen nieuws, zit met smart te wachten op vruchtbaar slijm, maar dat gaat nog wel een weekje duren denk ik.. Ondertussen zijn we gewoon aan het oefenklussen, kan ook geen kwaad:D

OHJA! Over die pillen... Ik vergeet ze ook iedere keer en volgens de gebruiksaanwijzing moeten ze bij het eten. Ik heb er ook aan gedacht om ze op het aanrecht te zetten, maar wij willen liever niet dat mensen al weten dat we bezig zijn. Staan nu dus in een van de keukenkastjes, maar dat werkt dus niet. Misschien dan toch maar bij de tandenborstel....

@Leeuwtje: Prachtige banner! Ik moest alleen ook wel even kijken of jij wel jij was haha;)

Verder nog nieuws hier?

2. dees1985

dees1985 Fanatiek lid

16 mei 2009
    2.112
    0
    0
    almere
    hoi dames kwam ff spieken maar ik zie door de bomen het bos niet meer!

dus maar even bannercheck...

3. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    hee meiden hoe is het hier?
    het wordt zo langzaamaan toch wel weer drukker hier in augustus, balen hoor! iedereen had in juli moeten blijven! maar goed, dan wordt augustus gewoon een SUPERROZE maand stel ik voor!

hier lekker weekend gehad, naar Donwtown LA geweest en gister naar de LA Zoo, leuk, maar wel erg heet zo midden op de dag! Daarna lekker in een parkje gelegen en thuis heerlijk gezwommen. Superdagje dus. Vannacht wat minder fijn, Thijmen wilde pas rond half 2 slapen, en das voor mij echt veel te laat, dan ben ik echt moe de volgende dag, helemaal omdat ie om half 8 ook al weer wakker wordt...
    verder hier gewoon op de wachtbank! nog 9 dagen dan weten we meer... tot nu toe nog niet veel te merken ook. Af en toe wat steekjes/duwtjes rechtsonderin mn buik (Vanaf zaterdag) en vanaf gister gevoelige tepels, maar dat zegt natuurlijk allemeaal nog niets. we wachten nog netjes af!

4. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    Good evening!

@ Surf, ben zoooooooo jaloers!8) ;)

@ vitaminepillen, ik slik die van dagravit omdat ze bijna over datum zijn hihi, en teunisbloemolie, deze staan gewoon op de koelkast, anders vergeet ik ze echt!
    Alleen als er visite komt, dan leg ik ze meestal wel, als ik het niet vergeet. Maar heb nog niet echt gehad dat mensen helemaal gaan kijken wat er allemaal staat.

hier nog geen ei geweest... Temp is nog steeds laag.

5. Chelle25

Chelle25 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.382
    0
    0
    gelderland
    Ik heb mijn tabletten gewoon in keukenkastje gezet en onder tussen heb ik het wel in het systeem zitten om 's ochtends een glas water er bij te pakken en dan bedenk ik me ook wel waarom ook al weer hihi

Maar als ik niet ontbijt, ja dan vergeet ik ze ook wel. ja maar dat gebeurt maar sporadisch

6. mariekebr1

mariekebr1 Fanatiek lid

8 jan 2009
    1.361
    0
    36
    heeh meiden,

Wat erg weer die wachtdagen!!!!! iedere keer neem ik me voor me er niet al te druk over te maken....wat gebeurd er.....
    - ik krijg eeen bloeding op dag 6 na mijn eisprong, dus denk meteen aan een innesteling
    - ik sta kotsend in het fietsenhok
    - ik voel me al de hele week lamlendig
    - en mijn borsten zijn anders dan anders.
    en wat is de uitkomst..........testobsessie......

7. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    Aaaargh, heb is alweer bijna augustus!

8. mariekebr1

mariekebr1 Fanatiek lid

8 jan 2009
    1.361
    0
    36
    fijn dan komt eindelijk mijn nod dichter bij en weet ik waar ik aan toe ben.:)

9. Kubus

Kubus Fanatiek lid

6 jul 2006
    4.212
    0
    0
    Zuid Holland
    @Dees: Hoe is het nou meid?

@ Surf: Ik ben ook jaloers! Wat moet het daar geweldig zijn! Waarom zijn jullie naar LA verhuisd als ik vragen mag?

@ Marieke: Jeetje dat klinkt wel veelbelovend zeg! Wel een beetje minder om kotsend in een fietsenhok te staan:p Laten we hopen dat het met een goede reden is. Ga jij maar beginnen met augustus roze maken voor ons:D Ik moet nog zooooo lang wachten tot nod....:(

@Chelle: Hey meis hoe is het? Nog gestreken de afgelopen dagen?:D Wanneer ga je met vakantie?

@ de rest: Wat is het hier rustig, slapen jullie allemaal?

10. Kubus

Kubus Fanatiek lid

6 jul 2006
    4.212
    0
    0
    Zuid Holland
    Ow BEG is wakker. Hiiiiiiii BEG!!!!:D

11. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    Hee meiden,
    M'n temp is al eenbeetje gedaald en ik verlies veel bruin slijm en bij mij betekent dat steevast ongi, dus ik kom hier al even om een hoekje kijken om te zien wie hier allemaal zitten. Over 3 dagen zal ik me hier definitief melden met wsl 30 aug als m'n nieuwe NOD voor ronde 12 alweer, zucht.... En tot die tijd wachten op m'n ongi, pffffff heb altijd zo'n hekel aan die laatste 3 dagen dat ik weet dat ie komt, maar ik nog niet voor het echie door ben :x. Zou veel liever gewoon meteen boem ineens de duivels hebben dan steeds eerst een paar dagen van dat vieze bruine slijm. Vraag me ook af of het geen slecht teken is dat ik gewoon altijd voor m'n ongi 3 dagen bruin slijm verlies. Ok, genoeg gezeurd ;), hihi.

12. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    of zwaar aan het klussen...

13. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    hihi

14. Kubus

Kubus Fanatiek lid

6 jul 2006
    4.212
    0
    0
    Zuid Holland
    @ Nana: Balen meid... Maar zolang je nog geen rood verliest is er nog hoop!

15. mariekebr1

mariekebr1 Fanatiek lid

8 jan 2009
    1.361
    0
    36

dat weet ik eigenlijk niet van dat bruinverlies. Ik had het de paar maanden hiervoor ook en dacht dat het met een innesteling te maken was, maar nu lijkt het inderdaad meer een aankondiging. Ik wil dat ook wel eens weten of dat normaal is. Maar je temp. ziet er nog niet dramatisch uit. Moet alleen niet veel lager worden. 252546 Ovulation Charts . Mijn grafiekje. ziet er ook al zo hoopvol uit.

16. Nex

Nex Fanatiek lid

5 dec 2006
    1.553
    0
    0
    Gelderland
    Ik ben wel wakker maar ga zo maar eens mijn bedje opzoeken.

Ik kan me helemaal vinden in de TESTOPSESSIE Jeetje die 2 weken duren veeeeel te lang naar mijn zin. Aangezien ik 2 weekenden terug mijn ei had mag ik dus aankomend weekend van mezelf testen (of ongie verwachten)

17. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    @ marieke, ziet er idd goed uit je temp!

18. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    ik kan nog laaaaaaaaaaaaaaaaaang nie testen nie

19. mariekebr1

mariekebr1 Fanatiek lid

8 jan 2009
    1.361
    0
    36
    ja erg he en het kost klauwen met geld. Ben nu maar op de goedkopere dipsticks overgegaan.

goed he die temp. Hoop dat ik hem zo kan houden.

20. Kubus

Kubus Fanatiek lid

6 jul 2006
    4.212
    0
    0
    Zuid Holland
    Same here.... 23 augustus, dan is het alweer bijna sinterklaas!!!!!:$

Deel Deze Pagina