@ Arka, mijn kwaaltjes na 3e dag na ei? oei... eh... Pijnlijke tepels, vnl linker tepel, Pijn in mijn rechterzij achter op mijn rug, Rommelige steken onder in mijn buik, eigenlijk achter schaambot. Veel witte romige afscheiding, Winderigheid, Heel emotioneel / Huilerig, Lage rug pijn, s'morgens misselijk (even maar) Grotere borsten (beduidend groter!) en dit was t... en tot aan mijn nod niets meer gevoeld... Echt op innestelingsdag dit geweest.
@ DAg, tempen doe je gelijk nadat je wakker bent geworden zonder dat je iets gedaan hebt.niet bewegen.. dus. En iedere ochtend op het zelfde tijdstip. Anders heeft t geen zin.
thx muurtje ben wel benieuwd, maar probeer niet te veel te hopen 't is allemaal zo warrig hé dikke kus
Jeetje Muur, das best heftig. Dus nog drie weken wachten op de uitslag. Zal voor je duimen meis. Hey angel, ja wij hebben nog een lekker vakantie voor de boeg. Ben er ook wel aan toe. Ik denk dat de uitslag weer niet goed zal zijn. Anders waren we denk ik al wel zwanger geweest. Ga ervan uit dat we gaan beginnen met behandeling. de vraag alleen is hoelang duurt het voordat we daarmee kunnen beginnen. Afwachten maar.... Maar hoe is het bij jou?
Mariska, nog 5 wk wachten, nu dan bijna 4... verder gaat t wel. Probeer leuke dingen te doen. en mijzelf bezig te houden.
Angel oh wat jammer nou meid.. Dat wist ik helemaal niet. Ja, hoeft niet dat je ongie komt. Omdat je nu misselijk bent. weet ik niet..
Mijn symptonen zijn: 3 dagen diaree gehad, ik weet niet of het er te maken heeft.. veel gas gevoelige borsten af en toe steken en ze voelen ook zwaarder aan. moe vooral gisteren en eergisteren merk ik dat ik moe ben. Maar verder niet zo veel, wel dat mijn reuk vermogen sterker is en dat ik sneller zweet dan normaal en het ruikt ook niet aangenaam.. normaal heb ik dat nooit.
Daag muur, dikke kus.. zijn wij toch samen zwanger.. maar ik wacht met blijdschap over een paar dagen.
Hoelang waren jullie ook alweer bezig meis??? Hoop in ieder geval in welk geval dan ook dat jullie tijd nu eindelijk aanbreekt en jullie snel zwanger zijn meis!! Hier gaat het redelijk, ben ziekjes en rammel, rommel en borrel van alle kanten Ben nu in de broekloerperiode aangezien ik vandaag of morgen mijn ongi verwacht Dan een maandje rust en dan weer vol er tegen aan
Maar temp was weer laag en de afscheiding die ik nu heb heb ik altijd voor mijn ongi. Heb geen ongikrampen, maar alles wordt wel overtreft door de maag en darmkrampen dus misschien heb ik ze ook wel maar voel ik ze gewoon niet nu Maar goed het maakt nu ook niet uit, ik gun het echt waar iedereen zoveel meer dan mezelf. Ik heb al 3 prachtige kids dus mijn tijd komt wel weer