Stiekem geeft me dat wel weer hoop dat je diarree hebt gehad, maar goed, ik hou mezelf dan echt voor de gek
Daar ben ik weer, zo jullie zijn ook weer lekker bezig geweest zag ik, heb eerst maar ff een stukje teruggelezen.
hoi dames is er nog nieuws? sweetcandie heb je het uit kunnen houden? sta nu in de keuken zalmrolletjes te maken dus heb helaas geen tijd om alles bij te lezen
ja, angel, ik gun het je ook van harte en iedereen die een kinderwens heeft. Ik heb er ook 2 rond lopen.. had ik jou niet op hyves..
hey wat is het hier ineens rustig???? @ ikea: ik heb gisteren trouwens een boekenkast gekocht met manlief bij de ikea!
Heb net 2 testen van clearview besteld Geen idee waarom want denk echt nog steeds dat ik ongi ga worden, maarja je hoeft ze maar alvast in huis te hebben he hahaha Dames ik ga nu ik me redelijk voel even heel snel iets in huis doen en dan ff plat op de bank. Mannetje werkt tot half 5 en dan heeft hij een week vakantie whoohoo!!! Denk dat ik er vanavond wel weer optijd in lig, eergisteren kwart over 9 en gisteren half 11 al. Wou al eerder maar was aan het wachten op bericht van mijn zus die een gesprek hadden met een vrouwtje ivm hypotheek. Als alles goed gaat gaan ze een huisje kopen juhhuj!! Half jaar geleden wou ze nooit trouwen, altijd vrijgezel blijven en al zeker geen kids Momenteel is ze verloofd, bezig voor een beebje en ook nog eens bezig voor een eigen huisje hahaha. Ze heeft last van jeukende eierstokken hahaha
@dag, welke boekenkast? Wij gaan morgen naar Ikea, Pax-kast kopen! Birkeland, hele mooi witte supergrote voor al onze kleren!! het past nu niet meer haha, en dan kan de kledingrekken e.d. uit de logeerkamer halen end at een beetje opruimen (lees klaarmaken voor eventuele babykamer hihi)
javascriptopLargeImageWindow('nl_NL','Kleur','Prijs komt overeen met geselecteerde opties','Afmeting','LEDENPRIJS', 'Scherm sluiten'); Deze hebben we gekocht! moeten hem nog in elkaar zetten hooor.. wordt vast een gezellige klus hihi!
Eigenlijk moet ik aan het kastopruimen gaan, heb al wel een begin gemaakt en spullen in een tas gestopt, als ik dit een half jaar lang niet mis gaat het naar de kringloop oid. Maar dan zie ik weer allerlei leuke shirtjes en voordat ik er erg in heb is mijn kast alweer aardig gevuld.