NOD augustus 2009

Discussie in 'NOD forum' gestart door bebietje, 29 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    en oja bij tantes FM was nog niets te zien, ze gaat woensdag weer en hopen dan meer te zien...

2. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    klinisch chemisch analist en het AMC
    Wijk bij Duurstede
    Mijn internist heeft eerst nog vakantie, en ik krijg nog een ander onderzoek, om na te gaan of lactose opgenomen wordt in de dunne darm. En op diezelfde dag krijg ik ook de uitslag van vandaag. Het zag er vandaag trouwens wel allemaal goed uit, maar ze heeft ook nog wat weefsel weggenomen, en dat duurt een week voor je daar de uitslag van hebt. En dan heeft ze dus vakantie....

3. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    oh en slapen? weet niet of dat lukt. hij komt morgen zijn laatste spullen halen (nadat hij vandaag al een deel gehaald heeft tegen de afspraken in)

4. BB10

BB10 Niet meer actief

Joehoe Sweetcandy GEFELICITEERD!

Tante balen dat er niets te zien was, ik duim voor woensdag.

Surf thanx voor de update. Ardennen was heerlijk. Mijn ouders wonen er en we worden er altijd lekker verwend met lekker eten, toastjes etc en lekker lui in de tuin hangen. Super!

5. BB10

BB10 Niet meer actief

Mmm Zethu, die onderzoeken zijn niet prettig! Hopelijk is alles goed, of vinden ze iets dat zo verhoplen kan worden.

6. sweetcandie

sweetcandie Fanatiek lid

29 jul 2006
    2.564
    0
    0
    Belgie
    @surf, ik denk dat het normaal is dat je bang bent na een mk.. ik heb dat nu ook telkens als ik wat voel of .. steken heb ik ook af en toe en soort buikpijn rommelig.. en ben ook telkens aan het kijken op het toilet. dus is normaal dat je zo voel. ik weet er alles van. ik zou voor de zekerheid toch een echo vragen.
    Ik denk dat mannen daar heel nuchter over zijn. Mijn man is ook heel koel nu toen ik hem dat streepje zag. Dan vraag ik mij af, ben je nou blij of niet.

7. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    Heb het zelfs zonder roesje moeten doen, omdat ik geen begeleiding had kunnen vinden :(

8. BB10

BB10 Niet meer actief

Hee sweetcandy nog geen nieuwe banner?

9. BB10

BB10 Niet meer actief

Auuwwwww moet er niet aan denken. Bel mij maar de volgende keer ik kom je wel halen dat zou niemand zo mee hoeven moeten maken.

10. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    Zethu, da vind ik echt zwaar zielig voor je...
    daarom voor jou een:

11. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    Hey meiden,

Even een vraagje, heb vandaag een geboortekaartje in de bus gehad van een collega, maar ben ik dan ook min of meer verplicht om op kraamvisite te gaan? Want denk niet dat ze naar iedereen een kaartje stuurt.

12. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    Hoef gelukkig alleen nog maar een H2-ademtest.

13. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    waar was m'n plaatje nou? nog een kee rproberen

14. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    moest deze zijn....

15. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    hihi, lukt het niet babebabe?

16. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    oow zethu, was er niemand die even met je meekon? wat vervelend voor je! als ik in NL was had ik zo met je meegegaan!

@sweet: ja zal nog wel even blijven denk ik... de angst dat het misgaat, maar komt bij ons allebei goed! haha
    wanneer komt je mooie nieuwe banner? en wanneer kom je naar de april mama's??

17. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    ohhhhhhhhhhh, wat lief :D

Ik had het trouwens wel heel goed gedaan zeiden ze. Als ik het roesje had gehad had ik het niet veel beter kunnen doen.
    die krampen waren niet prettig, maar ze zeiden wel wanneer ze zouden kunnen komen, en wanneer het erger kon zijn

18. sweetcandie

sweetcandie Fanatiek lid

29 jul 2006
    2.564
    0
    0
    Belgie
    Ik durf geen nieuwe banner te plaatsen.. totdat ik een vette test heb.. ik ga alvast kijken voor een nieuwe.

19. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    nee hoor helemaal niet BEG, als je niet wilt hoeft dat niet! wij hebben toen ook iets van 100 kaartjes geloof ik verstuurd, maar ben blij dat niet iedereen geweest is! sommige mensen wil je het wel gewoon laten weten dat het kindje er is, maar dan hoef je niet perse op visite hoor, je kan ook gewoon even een kaartje sturen...
    doen wat je zelf leuk vindt!

20. Rosado

Rosado Niet meer actief

Nee hoor ik vind niet dat je verplicht bent om op kraamvisite te gaan. Wij hebben van onze buren en van mijn neef en zijn vrouw ook een geboortekaartje gehad, maar ik ben bij geen van beide op kraamvisite geweest. Als je het leuk vindt kun je natuurlijk gaan, maar ik zou het niet doen omdat het "moet" of "hoort".

EDIT: Ik heb overigens aan beiden een kaartje gestuurd om ze te feliciteren.

Deel Deze Pagina