NOD augustus 2009

Discussie in 'NOD forum' gestart door bebietje, 29 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    klinisch chemisch analist en het AMC
    Wijk bij Duurstede
    Ik was toen al 4 dagen overtijd. Maar ja, die pco he. Heeft toen nog 4 weken geduurd voor ik ongi werd

2. Rosado

Rosado Niet meer actief

Als jij een echo wilt om je gerustgestelder wilt voelen dan moet je dat lekker doen meisje. En buiten dat....het is toch ook gewoon leuk, anders moet je nog zooooo lang wachten.

3. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    Daarbij als je hier in NL was geweest had je volgens mij ook eerder een echo gehad ivm je eerdere mk

4. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    Ik blijf hier dadelijk nog aan de F5 hangen

5. Rosado

Rosado Niet meer actief

Haha, hier nog 1...

6. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    @ surf lekker een echo doen, geeft je misschien wat rust en je hebt een leuke iets voor in het fotoalbum, toch wel speciaal een echo vanuit LA

7. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    Even heel snel tussendoor.
    Ben normaal gesproken dol op gingerale, maar nam net een slok, net of ik water waar peuken in hadden gelegen dronk, bleeeeeeeeeegh.

hihi, wilde ik even delen, tot morgen weer!

(is natuurlijk veel te vroeg voor symptomen, weet ik)

8. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    hihi, das ook waar allemaal! ga t gewoon doen hihi

9. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    Och, ja da's ook nog eens zo. Kan je strax als de kleine groter wordt zeggen; kijk we hebben jou voor het eerst gezien in LA!

10. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    sommigen hebben al heel vroeg symptomen. Maar ik zal je niet gek maken.

Tot morgen BEG!

11. Tinkerbel1984

Tinkerbel1984 Niet meer actief

Volgens mij is mijn banner gelukt, even testen ;)

Ben een beetje aan het meelezen (doe ik natuurlijk al een paar maandjes haha :)) maar Surf waarom ben je precies in LA?

Wel onwijs leuk dat je gelijk weer zwanger bent zeg, heb het vorige keer op de voet gevolgd maar dit nog niet mee gekregen na 4 weken vakantie, dus gefeliciteerd!

12. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    haha, kan al wel hoor BEG, je zit nu 6 dpo, dus eerste innesteling kan gebeurd zijn en dan ga je hormonen aanmaken en dus ook kwaaltjes krijgen hihi, ik hoop het voor je!
    *duimduimduim*

zal nog even wat hcg strooien:

hcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcg

13. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    als er dames zijn voor wie ik het strooigoed van surf in bewaring moet nemen hoor ik het he?

14. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    @tinkerbel: mn vriend werkt hier 2 maanden, en wij gingen lekker mee hihi, na die 2 maanden gaan we nog 3 weken rondtouren hier en dan eind september weer naar huis... heerlijk!

15. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    ik zie dat er ineens veel minder mensen hier mee aan het loeren zijn!

16. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    hee leeuw! hoe is het?

17. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    Leeuw is volgens mij een heel verslag aan het maken, staat al best lang hieronder

18. Leeuwtje83

Leeuwtje83 VIP lid

8 mei 2008
    9.079
    313
    83
    Vrouw
    Software Engineer
    Nieuw-Zeeland
    Hey meiden,

Bedankt voor alle felicitaties en de lekkere taarten, jullie zijn schatten! :D *Dikke knuffel*

@sweetcandie: Toch getest, foei! Maar omdat hij posi is vergeef ik het je, GEFELICITEERD! ;)

@Petatje: Nega test zegt nog niets meid, houd hoop :)

@Loran: Balen meissie :( *Knuf*

@surf: Go, go ultrasound! En even naar de hCG springen... * Vang * Vang * Grijp * Leeuwtje stop haar zakken vol *

Dank je wel! :D

@mermaid: Oeh, spannend! Weet zeker dat je posi gaat testen over een paar uurtjes :)

19. Leeuwtje83

Leeuwtje83 VIP lid

8 mei 2008
    9.079
    313
    83
    Vrouw
    Software Engineer
    Nieuw-Zeeland
    Hey surf!

Alles goed hier, zijn gangetje :) Ben aan de hele kant heel positief over deze maand, en aan de andere kant ervan overtuigd dat het niet raak is... ;) AAARGH, ik word gek van mezelf!

@Zethu: Ik moest ruim 400 berichten bijlezen, dat duurt ff ;)

20. Rosado

Rosado Niet meer actief

Heb je alles bijgelezen Leeuwtje???

Deel Deze Pagina