het gaat allemaal wel zijn gangetje... mijn vriend en ik hebben besproken dat dit de laatste klusmaand zal worden voor een paar mndn want wij gaan volgend jaar juli trouwen en ik heb mijn jurk al dus kan niet te laat bevallen anders kan ik niet meer afvallen en ik kan ook niet hoogzwanger trouwen want anders pas ik niet meer in mijn jurk... dus miss dat we dec of jan weer verder gaan mocht het deze maand niet raak zijn....
@ Dees: Oh meid ik hoop dat het deze maand gewoon echt raak is en dat het allemaal goed blijft gaan! Moet dan nog net lukken voor je trouwen!
Dan wordt het natuurlijk raak deze maand! *Leeuwtje doet het 'alle-dames-zwanger-in-augustus' dansje* Shake shake shake Shake shake shake Shake that booty!
Knap om deze beslissing te nemen. Je zou de trouwjurk ev. ook niet kunnen laten uitleggen? Ach, ik duim voor je dat het in augustus raak is.
ja dat hoop ik ook daarom zit ik nu niet elke dag achter zp miss dat het helpt! weet ff ook niet meer wat ik anders kan doen om zwanger te raken...
Dames ik ga mijn snurkende vent van de bank af trekken en dan ook mijn bedje opzoeken Slaap lekker en tot morgen!