Ik heb er eentje van de Action, haha! En die doet t prima! Is eentje met zo'n flexibele punt en duurt wel langer dan 10 sec..
Hey susan, Is inderdaad heel constant je temp. Als je bv drie keer na elkaar doet geeft hij dan drie keer hetzelfde? xx
Wiehoeeeee echt ik geloof dat ik bijna 'nét zo blij ben als jij Haha en wat zei je moeder? Wist ze dat jullie bezig waren? En wat zegt de site van de vk-praktijk? Ga je gelijk bellen?
Mijn moeder wist dat we bezig waren en ze was helemaal blij. En trots dat ze de eerste is die het weet, haha. Ik ga woensdag de vk-praktijk bellen om me aan te melden. Op de site staat echt super-veel info, ook over sporten enzo, dus dat is echt handig. Poe hé nu moet ik ook gaan nadenken over bv of fv en over het kamertje en de kinderwagen en een draagdoek en en en en.......
Gister heb ik twee keer gedaan zelfs met een half uur ertussen en vanmorgen drie keer maar het blijft hetzelfde
goh ik zou zeggen: meet straks om 12 uur eens of zo? dan zou het toch wel wat anders moeten zijn denk ik
Whahaha poe hee! Nou kan je dus écht helemaal los op babyspullen waar we het gister over hadden!! Haha!
Als je zo'n close up foto maakt gebruik dan het tulp teken op je camera, dat kun je veel beter dichterbij inzoomen. Succes meid en volgens mij is het toch een een positieve test, gefeliciteerd hoor.
Haha, ja inderdaad. Poe hé morgen ga ik me o.a. met beste vriendin naar de Efteling, ik hoop dat ik mijn mond kan houden.
Ja, hij is zeker positief, maar ik ben niet zo handig met foto's maken, haha. Ik doe gewoon woensdag nog een test.
oh wat leuk! jullie hebben het gisteren over babyspulletjes gehad! helemaal geweldig, krijg zelf ook veel zin om te gaan shoppen, woehoe! maar mag pas zodra er een posi-test is!