Denk je er wel om dat sommige attracties niet voor zwangere vrouwen zijn? Ivm de beugels die te hard in je buik drukken?? Weet zo niet meer welke maar ze zijn er wel.
Zo mijn namen lijstjes zijn gemaakt nu nog even de rekenlessen voor maandag middag voorbereiden. PHH heb groep 7 das lang geleden. Heb het boek met handleiding maar mee naar huis genomen kan ik iedere avond thuis rustig de les voorbereiden. (erg he)
Ik houd toch niet van de hele snelle dingen enzo. Daarom ga ik ook liever naar de efteling dan naar bijv. Walibi Flevo of hoe dat park ook heten mag tegenwoordig . In de efteling heb je tenminste ook Droomvlucht en de Fata Morgana enzo.
Mmmm ja... dit houd me soms ook wel bezig. Wij gaan volgende week naar de efteling. Maarrr... ik heb nog niet getest. Ik verwacht dat dit ook niet nodig is. Ik heb geen idee van zwanger te zijn @Mermaid... het streepje is duidelijk te zien hoor!!! SUPER! Liefs Cyntje78
Volgens mij kan het in het begin van een zw zeker geen kwaad, het zit dan zooo diep en ingeworteld in je buik dat geen slag of stoot dat kan veranderen.. Maar kan me voorstellen dat je misschien wat voorzichtiger bent, gewoon uit voorzorg..
Ik ga er vandoor! Ik ga zo naar ut paardebeest. Misschien even rijden nu het nog niet te heet is. Liefs Cyntje78
Ik denk ook dat het nog niet zo heel veel kwaad kan, maar goed ik doe toch maar een beetje voorzichtig . (alhoewel ik denk dat ik wel in de Python ga, btje afhankelijk van wat de anderen doen.)
Oh!! Heb jij je eigen paard! Heb ik ook gehad. Lekker hoor ff rijden. Ga je buiten rijden of in de bak?
Ik heb geen eigen paard maar ik ben bijrijder van een jonge ijslander. Echt een leuk beest. Ik heb mijn oude barebackpad (lekker dik kussen met beugels en singel) gisteren opgehaald bij de stal waar ik 4 jaar geleden een eigen ijslander had. Ding lag er ook al 4 jaar ongebruikt (oeps) Ik denk dat ik daar mee een stukje rond ga keuvelen... gewoon lekker genieten.
@Suus, zou idd even strakks nog een keer meten, als het dan weer dezelfde temp is, is misschien de batterij al leeg. Als je naar mijn temp kijkt van de afgelopen dagen, is het ook superconstant. Maar heb ook dat ik dan 's avonds even temp, en dat is dan weer een andere temp, dus dan weet ik dat ie het gewoon doet.
Heb net weer getempt was nu 36,7 en onder mijn oksel ook maar even gedaan denk krijg daar vast een andere temp. was 33,5
@suus, gewoon doorblijven tempen, tempen is meer voor het archief om achteraf dingen te kunnen vaststellen, dus midden in de cyclus is het moeilijk om dingen te bepalen
Mermaid!!JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA aaaaaaaaaaaaaaaah wat gaaf!!gefeliciteerd meid!!! Sweet: Jij ook een positieve test!!!JOEHOE!!!!!!!!!!echt super!!!!gefeliciteerd