Ja ook ronde 2 nu... Heb mijn spiraal laten verwijderen in het midden van mijn cyclus dus die ronde telde niet echt mee...
Mijn schoonouders zijn vanmorgen aangekomen dus die ga ik ff enternainen... Denk dat we even de stad in gaan ofzo, het is echt warm buiten! Ik kom later weer even spieken.
Mermais GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Joehoe wat gaaf meis! Kubus, balen maar september is ook een hele mooie maand. Even over pretparken, ik heb vorige maand die vraag gesteld aan de vk omdat ik 2 dagen voor nod in achtbanen wilde. De vk vertelde dat het dan nog helemaal geen kwaad kan en dat ik gerust hard, hoog en over de kop mocht. (maar je moet doen wat voor je gevoel het fijnst is hoor)
Beg, als ik die link van jou gebruik dat klopt er van mijn cyclus de afgelopen keren niets. Hij berekent het toch echt anders als ik. En ik word wel op de goede dag ongi en niet volgens die site. Maar daar hebben wij al eens eerder een meningsverschil over gehad Ieder zijn eigen manier denk ik dan, toch?
Dames ik ga ervandoor.. ik zie jullie vanavond misschien.. doei.. fijne dag nog.. ga even opruimen en lekker naar buiten met de kids.
Maar als ik die ander site gebruik kom ik nog veel ongelukkiger uit. Daar klopt werkelijk helemaal niets van!
Weltrusten Leeuw! Ik ga ook maar ff in het zonnetje zitten, als toch niemand reageert. Toedels tot later!