ik kom ook weer ff piepen moederdag hier bij ons,men mama vroeg of ze mij ook alvast een gelukkige mamadag mocht wensen.
Er schiet met niet iets te binnen, ik moet nog een paar staatsloten halen als verjaardagscadeau en ze verkopen ze hier niet, dus..............ik ben eventjes weg hoor. Zou ik toch al doen ja, hihihi
Goed en nu ga ik echt anders blijf ik plakken en heb morgen geen cadeaus om weg te geven, dat is ook niet echt aardig, doei allemaal
hoi hoi, kom weer ff spieken, wij zijn al de hele dag buiten in de weer met onze hobbies, heerlijk weertje is het zeg! maar nu heel even binnen afkoelen! pfff.....
Zwangeren gefeliciteerd!!! Kijk dat roze staat toch leuk op de lijst verder ga ik niet etrug lezen krijg straks nog visite en ben net thuis en moet nog eten en douchen Fijne avond allemaal ps mocht er nieuws zijn wat ik echt niet mag missen gil dan even
goed hoor maar blijf niet lang...moet nog ff broodjes klaarmaken voor in de trein (eieren staan al op) en dan nog ff me panty aan doen (zit in de droger whaha) en daarna moeten we echt weg...