Nee kan me voorstellen dat je daar totaal niet op zit te wachten.... Waren je klachten hetzelfde als vorige maand? Ik voel me goed. Zat sinds ei niet zo lekker in mijn vel en voelde me ook niet echt lekker. Vandaag voel ik me prima. Ik heb vanochtend mijn lekker maandelijkse jankbui gehad en nu gaan we er gewoon weer tegenaan
@ Rimar: heb jij ook al de hele week (of vorige week) zeurende pijn in je onderbuik?? Ik wel namelijk en ken het gevoel niet..
Hoi, Ik lees dat je pendeld....zou ik je mogen verzoeken mij ook met een pendel probeersel te verblijden? Thx! Ik stuur je alvast PB, mocht je het niet willen gewoon weg gooien!! Groetjes, Miranda
live test??? spannend... Las net iets over douchen..misschien staat ze er nog onder hihi.... ik douche ook altijd langer in de avond dan in de ochtend...hihi is veeeeel ontspannender.. Maja...als je wil testen ozu ik dat al van te voren doen hahahaha Hoe is het verder met iedereen? Groetjes, Miranda
FF een ego vraagje: hebben jullie ervaring van een klein beetje licht roze bloedverlies rond je eisprong??