Daaaag Dag en Rimar!! Tot gauw, knuff kus!! Melanina, Petatje, Kubus: Ja ik ben er helemaal klaar voor haha. Jongensnaam zal zeker niet veranderen haha, die is precies goed. Meisjesnaam heb ik heel soms een twijfelgevoel over, maar voor 99% wil ik geen ander. Ik maak altijd een lijst met wat ik allemaal mooi vindt en laat die dan aan mannetje zien, die zegt dan alleen, nee, nee, nee, nee enz en zo blijft er dan nog 1 over haha En het meest belangrijke blijft natuurlijk dat het kindje gezond is, maar stiekem hoop ik gewoon op een jochie Lijkt me gewoon enig voor Jordy ook, dan is hij niet meer zo alleen (in hele familie alleen maar meiden). Maar uit ervaring weet ik ook hoe leuk meiden zijn, dus happy zijn we met beide!! Anders maar van elk 1 whuahaha. Kubus jeuj, meteen die pendels terug zetten meis!! Het kan nog allemaal whoohoo!!
Ik ga dat in oktober hebben als het deze maand niet lukt... Gaan weekje weg met mijn ouders en broertje en schoonzusje en hebben geloof ik geen eigen kamer Valt die week precies samen met mijn vruchtbare dagen:x En mannetje vind oktober heel belangrijk omdat ik dan 23 juni uitgerekend zou zijn en zowel mijn schoonvader als mijn mannetje zijn op 24 juni jarig Hij wil voor 3 generaties op 1 dag gaan Dan moeten we maar creatief klussen...
Och lieverd wat ontzettend klote!!! *biedt schouder aan aan Sass en geeft haar een dikke knuffel* Klaag maar even lekker, daar zijn we voor!!
Hallo dames, Ben er ook weer een maar eerst even een aantal blz. terug lezen zodat ik weet waar jullie over aan het kletsen zijn hoor. Het is teveel om alles terug te lezen van vandaag.
iemand een ideetje?wil men ventje verrassen (juist geschreven hopelijk ) in september met een midweekje weg. Ik verjaar eind september en dan zijn we ook 1.5 jaar samen.
Waar houden jullie van? Strand, bos, luxe, sauna? Ik zou even op www.weekjeweg.nl kijken, daar staan vaak leuke aanbiedingen bij!
Ik vind Maastricht bijvoorbeeld heel erg leuk... Kan je lekker shoppen, lekker eten, grotten bezoeken, rondvaart maken en nog veel meer!