ja maar die cosmobiologische hangt af van de stand van de maan ofzo, dus die verschilt elke maand dan, dus als je dan naar de volgende maand kijkt valt ie weer anders in je cyclus als het goed is maar goed, ik weet ook niet of het werkt of niet
leuk he, die kosmobiologische vruchtbaarheid! die komt om de zoveel tijd weer terug op het forum, ergens in maart hebben we het er ook uitgebreid over gehad... tis zo dat als je biologische ei gelijk valt met je kosmobiologische ei (dus eigenlijk gewoon een bepaalde stand van de maan) dan heb je de beste condities om een kindje te verwekken, zeggen ze volgens die methode.. Bij mij klopte het bij Thijmen niet, maar in april vielen de twee periodes precies samen... ik ga eens kijken hoe het deze maand zit...
helaas viel hij in juli tijdens mn ongie, hopelijk ie het toch nog gelukt... in augustus valt ie ook tijdens mn ongie...
ja tis wel interessant idd, maar zonder echt ei, kan je niets met deze kosmobiologische benadering... je hebt toch nog steeds een eitje en een zaadje nodig... maar het is wel leuk om te kijken!
groot gelijk beg. bij mij ook niet timon, denk ik, ik heb nog niet verder gekeken dan augustus, ga ik nu even doen (maar ik wil het eigenlijk ook niet, want ik wil deze ronde gewoon zwanger zijn....)
ben even mijn horo aan het bijlezen www.astro.com gratis aanmelden, geboortedatum, tijd en plaats aangeven en je kan een korte dagelijkse horo krijgen ben even een voorspelling van de komende maanden aan het doorlezen
uitgelezen! klopt wel redelijk, staat bij mij wat in over een verhuizing en evt nieuwe baan, dus dat klopt wel redelijk