Ja maar dat had ik al geprobeerd en toen bleef hij t nog zeggen dus hou nu maar alles zwart. Ga weer even verder knutselen
BEG: oke bedankt. We wachten gewoon af en dan kunnen we volgende ronde dus zien wat een volle ronde doet. Al hoop ik niet in een volgende ronde terecht kom natuurlijk
@ Kim & Jowjow: Thanx voor de felicitaties!! Ik is blij . Zo, we zijn net terug van het etentje met het voetbalteam van mijn man. Was wel gezellig, maar wat een zooitje ongeregeld zeg al die gasten bij mekaar. Je lacht je rot, haha. Nu ga ik lekker alleen nog maar op de bank hangen. Ik ben een beetje moe.
nou dames, ik kan helaas niet langer wachten, dus ik lees morgen wel wat Chantal getest heeft. Allemaal een fijne avond............
Hey meissie!! Lukte het een beetje je mond niet voorbij te praten?? je zult wel heerlijk gestraalt hebben he
Haha, nou mijn zusje weet het al. Ik MOEST het gewoon vertellen. Ze vond het erg leuk in ieder geval.
Dat zou kunnen, maar dan vergeet ik wie voor me heeft gependeld Ach ik krijg er wel wat leuks mee gemaakt haha. Jowjow doegies!!
Chantal is ook niet eens meer ingelogd op deze site als je op de begin pagina kijkt staat haar naam er niet meer bij
Whaaaa geweldig haha, wist wel dat je je mond niet zou kunnen houden, ik weet hoe het voelt en zoiets MOET je gewoon kwijt toch!! Echt super voor je en nu kun je lief en leed toch ook met hun delen, je mams wist het nu ook toch?? heerlijk meis, geniet ervan met volle teugen!!! Voor je het weet zijn de 40 weken voorbij!!