NOD augustus 2009

Discussie in 'NOD forum' gestart door bebietje, 29 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Susan27

Susan27 VIP lid

14 jan 2009
    8.419
    0
    0
    Angel had je ook een pendel aanvraag gestuurd of pendel je even niet meer??

2. BB10

BB10 Niet meer actief

Ik hoop echt voor Chantal dat ze een feestje aan het bouwen is!

3. Rosado

Rosado Niet meer actief

Haha, ach nou ja alleen mijn zusje en mijn moeder weten het nu. Morgen gaan we bij mijn vader en stiefmoeder eten en dan gaan we het hun ook maar direct vertellen.

4. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    die is een feestje aan het bouwen ;)

Ik had vanmorgen eenhoge temp, mazr gister geen ei tezien (voor zover het mogelijk was)... Wouden we vanvond klussen stopt de flex ermee om de leidingen in de muur te bevestigen grrrrrr. ALlemaal vertraging

en ben mezelf opt moment heerlijk aan het voorbij lopen. was net met de honden uit komt er een een of andere kakker van de camping langs met een loslopende hond, vliegt mijn hond die aan delijn zit steeds weg, op een gegegevn moment schietie echt uit me handen ja drie honden plus poepschep is veel. En pakt mijn mini hondje dat hondje want die begon metee te bijten.. Ik al helemaal in paniek want ja je weetniet hoe die mensen reageren. Begint die kerel me verrot teschelden en vieze vuil K h**r dit en dat en wat denk je wel niet wees wat consecuenter blablabla geef je hond een trap dat mag niet.. Ik kon gewoon geen woord meer uitbrengen, stont helemaal perplex. Ik zal nooit me hond een schop of klap geven om zoiets helemaal niet trouwens het zijn mijn allesjes maar hun ware fout door de hond niet aan de riem te doen, en m bedreigend op1 van mij honden af te laten lopen..

Ik was zo van slag heb ze hun behoefte laten doen ben naar huis gegaan en zit nu nog te janken. Ik voelde me zo slechte baas door wat die man alle maal zei. Zo kei verdrietig..

Zo dat is er weer uit

5. Angel79

Angel79 VIP lid

14 jan 2006
    5.090
    0
    0
    Lekker mama zijn
    Limburg
    Ik ben even uit de running geweest, maar probeer binnenkort weer te pendelen. Kan even niet zeggen, ook ivm vakantie, wanneer precies, maar hoop heel snel;)
    Vergeet jullie in ieder geval niet, maar het is even geen doen om op iedere pendelaanvraag te reageren dat het even kan duren:)

6. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    sommige mensen zijn gewoon **kels...

dikke knuf

7. Rosado

Rosado Niet meer actief

:$:$:$ Nou ja wat een achterlijke idioot zeg!!! Je had 'm gewoon ook de huid vol moeten schelden. Wat denk zo'n paardenl*l wel niet!!!!!

8. Angel79

Angel79 VIP lid

14 jan 2006
    5.090
    0
    0
    Lekker mama zijn
    Limburg
    Ja joh, lekker doen hoor. En zodra je het aandurft gewoon ff op dak gaan staan en flink schreeuwen:D
    Het is je van harte gegund, ben helemaal happy de peppy voor je haha, kun je nagaan hoe je jezelf wel niet moet voelen, stuiter niet teveel he hahaha anders is beebje dadelijk misselijk;)

9. Kubus

Kubus Fanatiek lid

6 jul 2006
    4.212
    0
    0
    Zuid Holland
    Wat een eikel zeg! Jij hebt je hondjes netjes aan de lijn en dan scheld hij JOU verrot? Ik had hem een schop verkocht als ik jou was!:x Maak je er maar niet druk om, je hondje heeft groot gelijk om zichzelf te verdedigen! *dikke knuffel!*

10. Rosado

Rosado Niet meer actief

Ik heb vanmiddag in de stad nog ff 2 testen gekocht, kan ik die van de week mooi nog even gebruiken, en van dat VSM zwangerschapvitaminen. Is goed voor moi en de mini-mermaid.

11. Susan27

Susan27 VIP lid

14 jan 2009
    8.419
    0
    0
    He Tante ben je nog geslaagd voor je rijbewijs??

Wat een idioot dat hij jou afvalt terwijl zijn hond losloopt.

12. BB10

BB10 Niet meer actief

Tante, hij zat fout. Jij had je hondjes netjes aan de lijn. Niets van aan trekken het is gewoon een s*kkel!

13. Angel79

Angel79 VIP lid

14 jan 2006
    5.090
    0
    0
    Lekker mama zijn
    Limburg
    MARSJE!!!! Je gaat je dit echt niet aantrekken meis!!
    Dit is toch zeker niet jouw schuld, mooi niet hoor, HIJ had zijn hond aan de lijn moeten houden, sjeminee wat een gore eikel (sorry).
    Adem even heeeeel diep in en daarna heel diep uit en laat het daarna los meis. No worry's, laat die kerel maar lekker lullen:x

14. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    hahah, vrouwen zijn eigenlijk best wel erg

eerst testen kopen om te testen of je zwanger bent, soms zelfs te vroeg
    heb je zwanger getest, ga je nog meer testen?

15. Angel79

Angel79 VIP lid

14 jan 2006
    5.090
    0
    0
    Lekker mama zijn
    Limburg
    Jaaa voor de kleine zeemeermin;)

16. sweetcandie

sweetcandie Fanatiek lid

29 jul 2006
    2.564
    0
    0
    Belgie
    Hoi Mermaid,

Hoe is die.. en helemaal gelukkig.. IK ben harstikke blij voor je.
    Angel, ah meid balen zie dat je ongie bent geworden.

17. Kubus

Kubus Fanatiek lid

6 jul 2006
    4.212
    0
    0
    Zuid Holland
    Hahaha:D en toch doen we het allemaal!

18. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    ik ben zo verdrietig gewoon. Vind het zo ontzettend stom van die man. Was zo verdrietig en dan kan ik maar bter niks zeggen anders was het dorp te klein geweest. Ik weet dat ik niet fout zat.. Als ik m vanavond met delate ronde weer tegen kom laat ik al mijn honden los. Dan leren ze m maar lekker een lesje.

19. sweetcandie

sweetcandie Fanatiek lid

29 jul 2006
    2.564
    0
    0
    Belgie
    He mars, wat een kl...tzak zeg. sommige kunnen alleen schelden zonder na te denken. Het is zijn schuld.. dus je hoeft je niet schuldig te voelen.. Je ben een goed baasje voor je beesten.

20. Rosado

Rosado Niet meer actief

Of zeemeerman...

Deel Deze Pagina