NOD augustus 2009

Discussie in 'NOD forum' gestart door bebietje, 29 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rosado

Rosado Niet meer actief

Ja ik had zo'n zin om weer eens naar de Efteling te gaan, dus heb nog ff 2 bevriende stellen opgetrommeld. Ik heb er zin in, is lang geleden dat ik daar ben geweest.

2. Angel79

Angel79 VIP lid

14 jan 2006
    5.090
    0
    0
    Lekker mama zijn
    Limburg
    Persoonlijk vond ik het absoluut niet handig een bad toen de oudste klein was (toen hadden we nog geen douche).
    Nu hebben we dan ook zo'n megadouche dat ik samen met alle 3 de kids ga douchen, sop ze alle drie in en daarna afspoelen maar hahaha.
    Toen Jordy geboren was ging ik ook steeds met hem onder de douche staan, oh men wat is dat een pracht ervaring!! Zoooo ontzettend mooi, echte aanrader:D

3. Angel79

Angel79 VIP lid

14 jan 2006
    5.090
    0
    0
    Lekker mama zijn
    Limburg
    Was je bijna tegengekomen misschien haha, maar we hebben uiteindelijk toch gekozen voor Movie World:D

4. Kubus

Kubus Fanatiek lid

6 jul 2006
    4.212
    0
    0
    Zuid Holland
    Gezellig! Ben benieuwd of er veel veranderd is... Laatste keer dat ik daar was zat ik denk ik nog op de basisschool:D

5. Rosado

Rosado Niet meer actief

Oh jammer!!! Dat was echt leuk geweest als we elkaar waren tegen gekomen. Jij gaat toch ook mee 12 september?

6. BB10

BB10 Niet meer actief

Ik heb het toch maar ff opgezocht. Het blijkt dat uit onderzoek is gebleken dat als je proefdieren die zwnger zijn in het begin van de dragt aan hoge temperaturen bloot stelt er een grotere kans is op miskramen of aangeboren defecten.
    En is niets bekent over het effect bij mensen alleen dat je bloeddruk kan veranderen en dat je daardoor duizelig kan worden.
    Ik ga gewoon in bad alleen zal ik hem niet zo heet zetten als normaal.

7. Kubus

Kubus Fanatiek lid

6 jul 2006
    4.212
    0
    0
    Zuid Holland
    OMG ik zie ineens dat er 15 november een concert van de Backstreet Boys is in Ahoy:D Ik heb vorig jaar gemist dus ga morgen even mijn mams optrommelen want die ging met mij naar alle concerten toen ik nog een klein meisje was;)

8. Angel79

Angel79 VIP lid

14 jan 2006
    5.090
    0
    0
    Lekker mama zijn
    Limburg
    Ja wel jammer he:) maar we hadden de parken een beetje vergeleken en lijkt ons Movie World voor de kids toch net iets leuker;)
    En zekers dat ik mee ga de 12de, moet echt iets met spoed zijn mocht ik het afzeggen, heb er zo'n zin in, al ben ik nu al poepnerveus ervoor hahaha. Erg he, zie nu al voor me hoe t gaat, ikke knal rooie kop als ik aankom en durf niet eens wat te zeggen;)

9. Angel79

Angel79 VIP lid

14 jan 2006
    5.090
    0
    0
    Lekker mama zijn
    Limburg
    Whaaaa dat meen je niet!!! Ik ben 3x naar hun concert geweest:p 1x alleen met mijn zus, 1x met zus en man en 1x alleen met mijn man whuahaha, die moest mee om plaats te maken voor me:D

10. Rosado

Rosado Niet meer actief

Oh lieverd maak je geen zorgen, ik vind het ook spannend en we zullen allemaal lief voor je zijn. Als je het fijn vind om mijn nummer te hebben voor het geval er iets gebeurt op de weg naar Utrecht moet je het maar laten weten dan pb ik je even.

11. Susan27

Susan27 VIP lid

14 jan 2009
    8.419
    0
    0
    Voor de meiden van 12 sept.willen jullie je voorkeur even doorgeven in het lijstje bij het uitjes topic???

12 september om 12 uur verzamelen bij de vertrekborden op Utrecht centraal en daarna gaan we:

Bekijk bijlage 9871
    (bij die gele borden verzamelen)

Optie 1:
    Lunchen, shoppen en Terrasje pikken
    * Susan27
    *
    *
    *
    *

Optie 2:
    Bowlen met lunchen
    *
    *
    *
    *

12. Kubus

Kubus Fanatiek lid

6 jul 2006
    4.212
    0
    0
    Zuid Holland
    Ik vraag het net aan mannetje maar die zeg "no way dat ik daar heen ga" dus dan maar ff aan mamsie vragen:p

13. Rosado

Rosado Niet meer actief

Voor de meiden van 12 sept.willen jullie je voorkeur even doorgeven in het lijstje bij het uitjes topic???

12 september om 12 uur verzamelen bij de vertrekborden op Utrecht centraal en daarna gaan we:

Bekijk bijlage 9871
    (bij die gele borden verzamelen)

Optie 1:
    Lunchen, shoppen en Terrasje pikken
    * Susan27
    *
    *
    *
    *

Optie 2:
    Bowlen met lunchen
    * Mermaid
    *
    *
    *

In principe vind ik bowlen erg leuk, maar ik pas me aan aan de rest. En als het te duur wordt vind ik het eerste ook prima.

14. Susan27

Susan27 VIP lid

14 jan 2009
    8.419
    0
    0
    In het uitjes topic mermaid wel ff goed lezen he.
    HIhii

15. Pompeloesje

Pompeloesje Fanatiek lid

10 aug 2009
    4.227
    300
    83
    Vrouw
    uitvaartondernemer
    Belgiƫ
    lijkt me leuk ook eens mee te gaan...

16. Rosado

Rosado Niet meer actief

Oh, haha, sorry!!! DUH!!!!

17. Kubus

Kubus Fanatiek lid

6 jul 2006
    4.212
    0
    0
    Zuid Holland
    Ja ik baal echt dat ik niet kan de 12e! Volgende keer ga ik ook mee!

18. Susan27

Susan27 VIP lid

14 jan 2009
    8.419
    0
    0
    Dat kan schrijf je in op het lijstje bij zp uitje nod juni/juli

19. Angel79

Angel79 VIP lid

14 jan 2006
    5.090
    0
    0
    Lekker mama zijn
    Limburg
    Whuahaha ik zei ook al net
    "Schat heb je t nog een keertje voor me over?"
    "Waar heb je t over?"
    "Nog 1x BB, om t af te leren?"
    "Dacht t toch van niet! Toen hadden we nog maar net iets dus had ik nog wat voor je over, die tijd is geweest!"
    "Oh das fijn om te horen, ik hou ook van jou";)

20. Angel79

Angel79 VIP lid

14 jan 2006
    5.090
    0
    0
    Lekker mama zijn
    Limburg
    Ik maak me geen zorgen, alleen nerveus hahaha;)
    En jullie zijn nu al zooooo lief, dat gaat helemaal goed komen!!
    Maar nummers uitwisselen lijkt me sowieso handig ivm pech onderweg, hindernissen e.d. zo kun je elkaar dan toch op de hoogte brengen zodat men niet voor niets staat te wachten enzo???:(

Deel Deze Pagina